Jens Skrevet 22. desember 2003 #1 Skrevet 22. desember 2003 Har prøvd en del selbruningskremer men blir ikke brun av noen av dem!!! Hvilken selvbruningskrem har du god erfaring med???
Gjest Lea Skrevet 22. desember 2003 #2 Skrevet 22. desember 2003 L'oreals selvbruner fungerer best på meg og min hud. Husker ikke hele navnet, men det er en oransje pumpeflaske. I underkant av 100 kroner på H&M. Den gir ikke mye farge, men etter et par omganger så er fargen frisk og naturlig. Dessuten lukter den ganske godt :D
Gjest gjesta Skrevet 22. desember 2003 #3 Skrevet 22. desember 2003 L`oreal Sublime heter den som Lea mener (trur eg..) og jeg kjøpte den etter anbefaling her inne; jeg er veldig fornøyd.
Gjest Lea Skrevet 22. desember 2003 #4 Skrevet 22. desember 2003 Riktig navn. Og veldig bra til den prisen.
Kame Skrevet 22. desember 2003 #5 Skrevet 22. desember 2003 Er det bare på meg den lukter piss dagen etter? *frustrert* Jeg trenger tips om en annen - har hørt at Clarins skal være bra? (Og ikke kom med FakeBake og St.Tropez, for det er ikke tid til å få sånt tilsendt! )
¤¤Ginger¤¤ Skrevet 22. desember 2003 #6 Skrevet 22. desember 2003 Hm, jeg må dusje 2 ganger for å få lukta etter Sublime bort, jeg... :o
Gjest gjesta Skrevet 22. desember 2003 #7 Skrevet 22. desember 2003 Jeg har prøvd Estee Lauders - stinket så grusomt at den ikke kan brukes annet enn til leggene - i nød! L`oreal lukter lite på meg ihvertfall.
Musemor Skrevet 22. desember 2003 #8 Skrevet 22. desember 2003 Hvis det er til ansiktet kan jeg anbefale Christian Dior sin. Kjempebra og har ikke den fæle lukten mange andre har!
Gjest Lea Skrevet 22. desember 2003 #9 Skrevet 22. desember 2003 L'oreal lukter ikke vondt på meg heller. Noe annet er det med Piz Buin sitt selvbruningskum :x
Amber Skrevet 26. desember 2003 #10 Skrevet 26. desember 2003 Lancome sin er kjempefin, lukter litt men en rask dusj fjerner den lett. Skjolder ikke, og gir en fin farge som varer ganske lenge faktisk!
Gjest Anonymous Skrevet 26. desember 2003 #11 Skrevet 26. desember 2003 Har prøvd veldig mange forskjellige, men Biotherm sin er desidert best. Helt nydelig, ingen sjenerende lukt og jevn og fin brunfarge. Husk åbruke en peeling,eller skrubb kroppen godt før du smører på selvbruning. For å få et godt resultat er det også lurt å smøre inn kroppen med en body lotion først, la trekke inn noen minutter før du kliner på selvbruningen. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå