Gå til innhold

Sette inn ekstra toalett - dyrt?

acna

Anbefalte innlegg

Vi har ikke toalett inne på badet, men på et eget rom lenger borte i gangen. Vil det bli veldig dyrt å sette ett ekstra toalett inn på badet?

(Vi skal bygge nytt bad)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du skal ha folk til å bygge nytt bad så er ikke toalettet noen stor kostnad i hele pakka. Alt fra 2000-10000 tipper jeg, avhengig av hvor fancy det skal være.

Innbyggings-toalett koster en del mer fordi det bygges inn i ei kasse enten i veggen eller utenpå veggen.

Men sjekk hvor kloakkrøret ligger hen?

Siden toalettet i dag er lenger bort i gangen så kan det hende avløp fra bad har mindre rørdimensjon bort mot toalettrøret (som er 110 mm dia).

(det siste momentet her kan fordyre litt).

Hva slags prisområde snakker dere om for badet i utgangspunktet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Toalettet og badet ligger nesten ved siden av hverandre, med kun et vaskerom i mellom. Vaskerommet og badet skal slås sammen til ett større bad. Jeg antar det er ca 4 m fra der toalettet står, og til der vi ønsker å plassere ett til. Der er to sluk i samme linje mellom toalettet, og der vi ønsker ett til, om det har noe å si.

Huset, rørene og badet er over 40 år gammelt, så derfor har vi tenkt å engasjere et firma til å lage nytt bad og pusse opp toalettet. Jeg vet ikke helt hvor mye vi må ut med, da vi aldri har pusset.opp bad før. +/- 300 000/ 400 000kr?

(Vi ønsker vegghengte toalett)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...