Gå til innhold

Oppdateringer på Facebook

Anbefalte innlegg

Skrevet

Oppdaget akkurat at Facebook for en stund siden har gjort enda en endring jeg ikke forstår meningen med. Jeg undret meg over hvorfor ikke alle mine venners oppdateringer kommer opp hos meg lenger, og fant ut at alle sammen er lagt inn med "most updates". Hva er poenget med dette? Må jeg gå inn på hver eneste venn og velge "all updates", eller finnes det en felles innstilling for alle? Jeg har også sett at ikke alle oppdateringer fra sider jeg liker kommer frem på forsiden hos meg lenger. Men her finner jeg ingen innstilling jeg kan endre? Jeg har jo trykket liker nettopp for å få oppdateringene fra de sidene. Noen som vet om det kan fikses? Virker helt tilfeldig hva som kommer opp og hva ikke. Plutselig har jeg gått glipp av et billettsalg eller en viktig oppdatering fordi Facebook synes den er uviktig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oppdateringene på facebook er langt i fra ferdig. Jeg lastet ned appen som gjorde at jeg fikk den "versjonen" som du har nå i september og er blitt veldig "glad i den". Man blir alltid vant til det.

Men det kommer nye ting hele tiden og de skal være ferdig med den 20 januar :-) Så får du vente å se om det du mangler nå er kommet da :) Hvis ikke så er det nok noe du desverre må venne deg til :)

AnonymBruker
Skrevet

Oppdateringene på facebook er langt i fra ferdig. Jeg lastet ned appen som gjorde at jeg fikk den "versjonen" som du har nå i september og er blitt veldig "glad i den". Man blir alltid vant til det.

Men det kommer nye ting hele tiden og de skal være ferdig med den 20 januar :-) Så får du vente å se om det du mangler nå er kommet da :) Hvis ikke så er det nok noe du desverre må venne deg til :)

Har du muligheter til å velge all updates i din versjon? Eller må du også inn på en venn av gangen? Skjønner bare ikke hvorfor de har satt most updates som default, og hvordan de velger ut hvilke oppdateringer jeg vil se.

Skrevet

Har du muligheter til å velge all updates i din versjon? Eller må du også inn på en venn av gangen? Skjønner bare ikke hvorfor de har satt most updates som default, og hvordan de velger ut hvilke oppdateringer jeg vil se.

Jeg har alle oppdateringer oppe fra alle, det skal vel igrunn komme automatisk. Men hvis det er noen som whiner og skriver masse tull i hver eneste status dem kommer med så har man mulighet til å bare "se høydepunktene" på en måte. Så får man kanskje opp 2/10 istedet som det er mest aktivitet på. Jeg synes ihvertfall det er veldig greit for har en del som spammer dag ut og dag inn og jeg har ikke somlet meg til å slette dem enda. :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har alle oppdateringer oppe fra alle, det skal vel igrunn komme automatisk. Men hvis det er noen som whiner og skriver masse tull i hver eneste status dem kommer med så har man mulighet til å bare "se høydepunktene" på en måte. Så får man kanskje opp 2/10 istedet som det er mest aktivitet på. Jeg synes ihvertfall det er veldig greit for har en del som spammer dag ut og dag inn og jeg har ikke somlet meg til å slette dem enda. :)

Men klarer facebook å skille mellom tull og viktig? Det er ikke min erfaring, er stort sett tøyset som er synlig. :gjeiper:

Skrevet

Men klarer facebook å skille mellom tull og viktig? Det er ikke min erfaring, er stort sett tøyset som er synlig. :gjeiper:

Hehe, nei det gjør det ikke. Men som jeg sa så er det de statusene/bildene etc som det er mest aktivitet på som kommer opp på newsfeeden.

Feks; Hvis jeg legger ut tre bilder etter hverandre, og to av dem er det 1 likes på og det siste bildet har 8 likes og 13 kommentarer så er det det bildet som kommer opp på newsfeeden :) For da er "facebook der det skjer! ;)" Haha

AnonymBruker
Skrevet

Hehe, nei det gjør det ikke. Men som jeg sa så er det de statusene/bildene etc som det er mest aktivitet på som kommer opp på newsfeeden.

Feks; Hvis jeg legger ut tre bilder etter hverandre, og to av dem er det 1 likes på og det siste bildet har 8 likes og 13 kommentarer så er det det bildet som kommer opp på newsfeeden :) For da er "facebook der det skjer! ;)" Haha

Det henger jo på greip, for det er stort sett tøyset som får mange kommentarer og likes. Jeg skriver mest "seriøse" statuser selv, og de blir sjelden likt. Hvis jeg en sjelden gang skriver noe tøys derimot, så strøymer det på. :sjenert:

Men jeg skulle gjerne sett at all updates var default. Sånn som det er nå så vil jo da kun mine tøyseinnlegg være synlige for andre, mens det seriøse forblir ulest. Med mindre folk faktisk gidder å klikke seg inn på profilen min iblant da. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...