Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Dette er flaut.. men jeg visste faktisk ikke at min forlovede var omskjært! selvfølgelig har jeg jo merket at det var noe "merkelig", men jeg har aldri tenkt så langt. Huff, føler meg litt idiot ;):ler:

Forstår ikke hvorfor han er omskjært, de er ikke jøder liksom.

Men nå som jeg vet det må jeg jo spørre om dette kan ha noe med at han ikke klarer å holde igjen så lenge? at det er mer følsomt for gutter som er omskjært? :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Omskjærte gutter blir jo litt mer herdet på tuppen en andre.

Mange grunnet til omskjæring. Har flere venner som er omskjært pga trang forhud da de var små, og en som er født i USA.

Gjest Anonymous
Skrevet

Det blir mindre følsomt for en gutt som er omskjært.

Omskjæringen kan skyldes medisinske årsaker. Han vet vel hvorfor han er omskjært, så det kan du vel spørre om på en lit pen måte?

Skrevet

Vel, egentlig er vel ikke omskjæring noen stor sak i et forhold, men det tyder på en ganske stor kommunikasjonssvikt, når dere har kommet så langt som til forlovelse, uten at dette er brakt på bane.

Skrevet

Hvorfor det? Skal man starte et forhold med "Hei. Mitt navn er ... og forresten.. jeg er omskjært"? :o

Vi har slett ikke et kommunikasjonsproblem, langt ifra, men jeg har aldri kommentert dette og han er ikke typen til å bringe slike ting opp i en diskusjon.

Skrevet
Hvorfor det? Skal man starte et forhold med "Hei. Mitt navn er ... og forresten.. jeg er omskjært"? :o

Vi har slett ikke et kommunikasjonsproblem, langt ifra, men jeg har aldri kommentert dette og han er ikke typen til å bringe slike ting opp i en diskusjon.

...greit nok at man ikke markedsfører slike intime ting de første dagene av et forhold, men her snakker vi vel om din forlovede, altså den mannen du har hatt et så tett og intimt forhold til over tid, at du har valgt å gifte deg med han....?

Skrevet

Altså, gitt at du har sett en penis før så vil du SE at den er omskjært,- så det burde da vel ikke komme som en overaskelse!

Når det gjelder nedsatt følsomhet: de fleste som er omskjært ble det da de var små. De har ikke noe sammenligningsgrunnlag. De vil sannsynligvis si at de har like stor følsomhet som hvem som helst annen,- for følsomhet er ganske individuelt, er det ikke?

Syns forøvrig det er svært ignorant å si "Forstår ikke hvorfor han er omskjært, de er ikke jøder liksom. " Det er faktisk veldig vanlig å bli omskjært i en rekke kulturer, land og religioner, både av religiøse og hygieniske grunner.

Skrevet
Japp? Poenget ditt er?

Jeg skal vel ikke bruke all verdens energi på å forklare poenget mitt, hvis det har gått deg hus forbi...

GOD JUL....omskjært eller ikke... :blunke:

Gjest Anonymous
Skrevet
Når det gjelder nedsatt følsomhet: de fleste som er omskjært ble det da de var små. De har ikke noe sammenligningsgrunnlag. De vil sannsynligvis si at de har like stor følsomhet som hvem som helst annen,- for følsomhet er ganske individuelt, er det ikke?

En omskjært penis vil bli herdet, mindre følsom fordi penishodet hele tiden er i kontakt med trusa/boxern. Dermed vil den selvfølgelig være mindre følsom enn et penishode som ligger beskyttet bak forhuden og som ikke er vant til berøring like ofte. Dette er ren logikk.

At de som omskjæres gjør det når de er små og ikke vet om annet, ikke har noe å sammenlikne med er greit, men det betyr da ikke at alt er perfekt av den grunn. De kunne ha vært mer følsomme og dermed ha fått mer nytelse ved berøring der nede om de ikke hadde vært omskjært.

Skrevet

Du er sikker på at han ikke har operert for trang forhud da? Men jeg trodde også at gutter som var omskåret var kjent for å holde ut lenger enn "normale" gutter...

Gjest Anonymous
Skrevet

gjorde det jeg ja, ikke av noen religiøs grunn, men fordi jeg synes det ser bedre ut. heldig du som har en omskåret mann, håper du vet å verdsette dette. Har du ligget med han enda da, eller skal du vente til du blir gift?

Gjest Anonymous
Skrevet

Takk, MsFlorida, det heter omskåret og ikke omskjært....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...