Gjest Sunshine23 Skrevet 31. desember 2011 #22 Skrevet 31. desember 2011 Jeg har alltid trodd dette bare ha vært en tulle blogg, men hvem vet.
Gjest RompeRusk Skrevet 31. desember 2011 #23 Skrevet 31. desember 2011 Link? http://lmgtfy.com/?q=heidi+alexandra+olsen+blogg 3
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2011 #24 Skrevet 31. desember 2011 Tulleblogg eller ei, det er fremdeles ikke bra å eksponere seg selv på den måten. En dag når hun er ute og går alene så kan hun treffe på feil folk som hun har provosert. 2
Gjest RompeRusk Skrevet 31. desember 2011 #25 Skrevet 31. desember 2011 Tulleblogg eller ei, det er fremdeles ikke bra å eksponere seg selv på den måten. En dag når hun er ute og går alene så kan hun treffe på feil folk som hun har provosert. Har hun tydeligvis gjort allerede.. Selv om jeg synes det ser mer ut som dårlig sminke enn et opphovnet ansikt..
Gjest Apophis Skrevet 1. januar 2012 #26 Skrevet 1. januar 2012 (endret) Vel, med eit navn som det... Dømt til å bli ein stokk dum, brunkrem-elskende, blond barbiesnørrvalp Endret 1. januar 2012 av Apophis
Gjest Bomullsdott Skrevet 3. januar 2012 #27 Skrevet 3. januar 2012 En jente i klassen min er god venn med henne. Jeg skjønner ikke bæret. For denne jenta i klassen min er stille og rolig, og virker sjenert. Hun ser veldig snill og god ut, og er ikke slem mot noen. Ikke virker hun spesielt jålete heller. Jeg kjenner ikke jenta i klassen min godt nok til å spørre, men jeg syns bare det er så rart. Trodde bare det var bitcher som holdt ut med Heidi Alexandra.
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2012 #28 Skrevet 3. januar 2012 hun provoserer bare med vilje... hun har jo skrivd alt mulig annet rart på bloggen sin.... så unnskylder hun i senere innlegg at hun ikke mente noe negativt med det hun skrev.... provokasjon....... men ja, hun har jo en slags 'makt'. litt kjipt å misbruke den. er jo ikke alle som klarer å overse sånt.
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2012 #29 Skrevet 3. januar 2012 Flere enn meg som syns hun ser yngre ut enn hun er? Hun blir 18 år den 27. januar. Ikke meningen å være slem, men jeg ville tippet hun var 14-15 hvis jeg ikke visste sannheten.
Sol79 Skrevet 3. januar 2012 #30 Skrevet 3. januar 2012 Jeg er enig med Heidi Alexandra jeg. Det er på tide å klippe av seg Utøyabåndet og la livet gå videre. 3
Gjest Bomullsdott Skrevet 3. januar 2012 #31 Skrevet 3. januar 2012 Jeg er enig med Heidi Alexandra jeg. Det er på tide å klippe av seg Utøyabåndet og la livet gå videre. Det er opp til hver enkelt når man er mentalt ferdig med en sak. Noen vil kanskje bære båndet i flere år hvis de mistet en de var glad i. 2
Sol79 Skrevet 3. januar 2012 #32 Skrevet 3. januar 2012 Det er opp til hver enkelt når man er mentalt ferdig med en sak. Noen vil kanskje bære båndet i flere år hvis de mistet en de var glad i. Selvfølgelig, men jeg syns Heidi Alexandra har et godt poeng. 1
Feeky Skrevet 4. januar 2012 #33 Skrevet 4. januar 2012 Det er opp til hver enkelt når man er mentalt ferdig med en sak. Noen vil kanskje bære båndet i flere år hvis de mistet en de var glad i. Tror hun tenker mest på media, og da er jeg faktisk enig. Nekter å tro at hun forventer at de som har mistet noen der skal glemme det med det første, men mindre fokus i media kan nok gjøre saken litt bedre. 1
Gjest NoF11 Skrevet 4. januar 2012 #34 Skrevet 4. januar 2012 Jeg synes kanskje at visse ting kan man la være med å kommentere på nett- slik som det HAO skriver i diverse innlegg. Men det jeg blir mer sjokkert over er det at de andre som skriver inn der regelrett driver personangrep på den verste måten. Greit nok at man er svært uenig, men det må da kunne klares å skrive ett innlegg på en vanlig måte. Synes at hvis man ikke klarer såpass så får man la være med å lese, eller å skrive noe. Jo flere folk som skriver inn, jo mer pop blir hun jo. Har ingen skjønt at jo mer man forer slike bloggere jo drøyere skriver de?
roflgirl Skrevet 4. januar 2012 #35 Skrevet 4. januar 2012 Jeg er enig med Heidi Alexandra jeg. Det er på tide å klippe av seg Utøyabåndet og la livet gå videre. Enig jeg også!
altflyter Skrevet 4. januar 2012 #36 Skrevet 4. januar 2012 Huffda... Derfor leser ikke jeg blogger 1
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2012 #37 Skrevet 4. januar 2012 Jeg er enig med Heidi Alexandra jeg. Det er på tide å klippe av seg Utøyabåndet og la livet gå videre. Men det er verken opp til meg eller deg eller Heidi damen (som forøvrig burde få munnkurv enkelte ganger) å ta den avgjørelsen. Om noen har lyst å bære det båndet resten av livet så gjør de det, om noen vil fjerne det med en gang så gjør de det. Jeg mener, jeg kjenner folk som har Roskilde båndene sine på ennå, X antall år etter de var der. Så hvorfor er det å ha båndet på ennå det samme som å ikke gå videre? 1
Gjest Anuket Skrevet 4. januar 2012 #38 Skrevet 4. januar 2012 Tror hun tenker mest på media, og da er jeg faktisk enig. Nekter å tro at hun forventer at de som har mistet noen der skal glemme det med det første, men mindre fokus i media kan nok gjøre saken litt bedre. Jeg har et bittelite håp om at hun har tenkt på media, men jeg oppfatter det i grunn som om hun mener alle, inkl. pårørende og ofre og der synes jeg hun går over streken. Men så mye mer kan man i grunn ikke forvente av denne personen.. 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå