Gå til innhold

Heidi alexandra Olsen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer rett og slett på om Heidi Alexandra Olsen bare har en køddeblogg? Jeg mener, hun kan da umulig virkelig være seriøs?

Havnet tilfeldigvis inn på bloggen hennes, og innlegget jeg ser er;

"NYTTÅRSTIPS: På tide å klippe av seg utøyabåndet og komme seg videre."

Nå skal ikke jeg sitte å snakke dritt om en jentunge, men å skrive noe slikt på en blogg med tusenvis av lesere er jo totalt skutt! Lest litt nedover, og hun skriver jo ting som er så blåst at hun enten må være stokk dum, eller usæriøs..

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest RompeRusk
Skrevet

Wow.. Har du ikke oppdaget det før nå? :popcorn:

• Liker 4
Skrevet

Det var en slektning av Heidi her inne på KG engang, og hun fortalte at jenta var like selvopptatt og jævlig i virkeligheten. Moren hennes er ikke helt ved sine fulle fem

Skrevet

Wow.. Har du ikke oppdaget det før nå? :popcorn:

Er ikke alle som følger med hver eneste rosa toppblogger der ute.

• Liker 6
Skrevet

Virker som en helt vanlig 17-18 åring for meg. De er alle "litt skutt" i den alderen.

Gjest RompeRusk
Skrevet (endret)

Virker som en helt vanlig 17-18 åring for meg. De er alle "litt skutt" i den alderen.

Haha.. Jeg kjenner ihvertfall INGEN som oppfører seg like barnslige som henne som 18-åring. Slik oppførsel la ihvertfall jeg og venninnene mine fra oss når vi var 12-13

Edit: Vi var aldri så jævlige at vi ønsket ufødte barn døde heller.

Endret av Sunshine-92
  • Liker 7
Skrevet

Om jenta er seriøs eller ikke, det vet jeg ikke. Men jeg husker selv ett innlegg hun skrev om sin nyfødte lillesøster ( faren fikk barn med en ny dame ) og hun sa hun hatet det og at hun skulle spytte på det, og at det skulle være dødfødt eller dø under fødselen. Hun sier også at hun håper at lillesøsteren endag skal lese hva hun synes om henne. Det viser vel at Heidi ikke er helt stabil.

http://heidialexandraolsen.blogg.no/1258753360_en_protest.html

http://heidialexandraolsen.blogg.no/1258798930_svar__dere_vet_ikke_a.html

Skrevet

Ha..ha..ha. Barbien har nådd grenser som de fleste 18åringer ikke går over. De færreste ønsker lillesøsteren sin død eller ønsker at en kvinne ikke skal ha et levende barn. Hun har et sykt vrengt syn på verden og burde vært innom psykiatrisk klinikk for lenge siden.

• Liker 9
Skrevet

Jeg er 19 ( 20 om ett par dager ) og jeg har aldri oppført meg slik. Ikke engang da jeg var 13 !

• Liker 4
Skrevet

Haha.. Jeg kjenner ihvertfall INGEN som oppfører seg like barnslige som henne som 18-åring. Slik oppførsel la ihvertfall jeg og venninnene mine fra oss når vi var 12-13

Nå leste jeg kun første siden og alle innleggene der var jo bare om klær, shopping og baking. Og et innlegg om jens stoltenberg. Det er ihvertfall ikke noe unormalt slik jeg ser det.

Men dere som har fulgt bloggen hennes har vel lest mer, jeg har viktigere ting å gjøre enn å saumfare blogger å irritere meg over.

Men dere har sikkert rett :fnise:

• Liker 1
Gjest RompeRusk
Skrevet

Nå leste jeg kun første siden og alle innleggene der var jo bare om klær, shopping og baking. Og et innlegg om jens stoltenberg. Det er ihvertfall ikke noe unormalt slik jeg ser det.

Men dere som har fulgt bloggen hennes har vel lest mer, jeg har viktigere ting å gjøre enn å saumfare blogger å irritere meg over.

Har ikke fulgt med jeg heller, ett besøk for flere år siden var mer enn nok for meg.. Og besøket i dag beviser bare at hun ikke har forandret seg noe på 4 år.. Fysj

Gjest Blubberella
Skrevet

En positiv ting er at det ikke ser ut som at hun sensurerer kommentarer på bloggen sin! :fnise:

• Liker 2
Skrevet

Jeg har vært innom bloggen hennes to ganger - begge pga. KG. Et var om Utøya, det andre var det om hennes ufødte lillesøster som ble postet her. Så jeg har overhodet ikke fulgt bloggen sin, men klarer allikevel å se at hun ikke er representativ for dagens tenåringer basert på de innleggene.

Gjest Bomullsdott
Skrevet

Oi! Trodde mennesker var individer, jeg. Mennesker på 17-18 år er akkurat like forskjellige som mennesker på 40 år.

Jeg er 17 år, og blir 18 år i 2012 (er født i 1994 slik som Heidi Alexandra). Jeg syns hun virker helt skutt i huet, og min personlighet er så langt fra hennes som det går an å komme.

Genereliserende much? :popcorn:

• Liker 3
Skrevet

Jeg har lest bloggen hennes siden 2009, og hun har skrevet ting som er så jævlige at jeg ikke fatter hvorfor ingen har grepet inn ennå.

• Liker 5
Skrevet

En positiv ting er at det ikke ser ut som at hun sensurerer kommentarer på bloggen sin! :fnise:

Nei det er sant :fnise: Men hun skriver jo mye for å provosere, så hun ler seg vel gjennom hele kommentarfeltet.

Gjest Bomullsdott
Skrevet

Sitat fra jenta selv:

"Det må være sååå kjedelig å være lam, sånn at man ikke kan shoppe. Da hadde jeg seriøst kjedet meg ihjel."

:roll::rolleyes:

• Liker 1
Skrevet

Oi! Trodde mennesker var individer, jeg. Mennesker på 17-18 år er akkurat like forskjellige som mennesker på 40 år.

Jeg er 17 år, og blir 18 år i 2012 (er født i 1994 slik som Heidi Alexandra). Jeg syns hun virker helt skutt i huet, og min personlighet er så langt fra hennes som det går an å komme.

Genereliserende much? :popcorn:

Du må ikke ta alt så personlig. Selv om du synes hun virker skutt i hodet betyr det ikke at jeg må mene det samme skjønner du.

Uansett, jeg tok utgangspunkt i første side av bloggen som jeg skrev lengre opp her og det så ut som en normal ungdom.

Vet nå at jeg skulle ha lest HELE bloggen og tydeligvis et eller annet innlegg om en død lillesøster før jeg uttalte meg. :klaske:

• Liker 1
Skrevet

Er ikke så lenge siden hun skrev at hun ble slått ned på gata. Hmm, lurer på hvorfor noen ville angripe henne jeg :P

Skrevet

Den bloggen er kødd og en tydelig kopi av www.kissies.se

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...