'Lilly' Skrevet 20. mai 2002 #1 Del Skrevet 20. mai 2002 Jeg har uren hud, og lurer på om noen av dere med hell har blitt kvitt uren hud? Hva er deres erfaringer med ulike hudprodukter, renseprodukter o.l. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lemon Skrevet 20. mai 2002 #2 Del Skrevet 20. mai 2002 På apoteket får du kjøpt ett vidunder- middel kalt, Basiron. Jeg hadde urenhud, men det var før Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 22. mai 2002 #3 Del Skrevet 22. mai 2002 Er dette med eller uten resept??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 22. mai 2002 #4 Del Skrevet 22. mai 2002 Du sprø om hudpleieprodukter, men jeg har funnet en annen ting som hjelper utrolig godt. Å unngå potetgull har nemlig virket utrolig bra på meg. Spiser heller andre gotter, som gelegotter og sånn, og merker stor forskjell. Enda bedre er det dersom jeg unngår brus, spesielt cola.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandy Skrevet 22. mai 2002 #5 Del Skrevet 22. mai 2002 Ragnhild, jeg vet ikke om jeg ville gått til angrep på gelegodter.... Alle sånne gummigodter inneholder fargestoffer, og de er minst like ille, om ikke verre, for huden og kroppen. Fy!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 22. mai 2002 #6 Del Skrevet 22. mai 2002 Jeg gnir inn fjeset med lactasyd (flytende hudvask som man får kjøpt over alt) samtidig som jeg har på meg skrubbhansker, etterpå smører jeg meg med en god ansiktskrem uten parfyme, dette har hjulpet meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janna Skrevet 23. mai 2002 #7 Del Skrevet 23. mai 2002 Kutt ut rødt kjøtt, all snacks, godteri og brus. Inkudert sjokolade. Drikk mye vann hver dag, og spis frukt til frokost. Ikke spis etter klokken 18.00. Huden min har aldri vært så fin!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 23. mai 2002 #8 Del Skrevet 23. mai 2002 ACO-serien fra apoteket er veldig bra. Min erfaring er at for mye rensing også kan være ille for huden. Morgen: kaldt vann og masse fuktighetskrem Kveld: rensegele og masse fuktighetskrem 1-2 dager i uka: scrub og maske Unngå alkohol Dette har hjulpet meg veldig bra. Benny Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lemon Skrevet 23. mai 2002 #9 Del Skrevet 23. mai 2002 Basiron får du på apoteket uten resept og koster ca. 80 kr. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ElleVille Skrevet 23. mai 2002 #10 Del Skrevet 23. mai 2002 Vær nøye med å skylle huden godt morgen og kveld (gjerne oftere). Vær ekstremt nøye med å fjerne all sminke på kvelden, samme hvor sent det er, hvor trøtt du er, osv. Kjøp renseprodukter (jeg er godt fornøyd med Clarins), og bruk morgen og kveld. Peeling en-to ganger per uke. Jeg fikk gode resultater - men det krever at du gjennomfører det hver eneste gang, og ikke slurver.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kame Skrevet 23. mai 2002 #11 Del Skrevet 23. mai 2002 Jeg hadde ikke så gode resultater som noen av dere med basiron o.l. Fikk Dalacin på resept hos lege, men den var ikke stort bedre enn de reseptfrie på apoteket. Pillene tricyclin/tetracyclin hjalp meg derimot veldig! Aberet er at man må slutte med dem når man vil bli gravid, så når dette skjedde, så kom den urene huden tilbake etter en stund. Tilslutt bestemte jeg meg for å gå til hudpleie, og startet med MD Formula sine glykolsyreprodukter. Det var svindyrt for en behandling i uka + produkter, men den urene huden forsvant nesten helt. Jeg fikk dog 1-2 kviser når jeg hadde mensen, dette var hormonelt betingede kviser som de ikke kunne gjøre noe med. Nå er jeg gravid, og ganske så kvisefri, men bruker enda produktene morgen og kveld. (Ellers reagerer jeg veldig på sminke, røykfulle lokaler og sene netter) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lilletroll Skrevet 23. mai 2002 #12 Del Skrevet 23. mai 2002 NONI ansiksvask/olje/krem....aldri hatt så fin hud før, jeg:)12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KATTAstrofe Skrevet 23. mai 2002 #13 Del Skrevet 23. mai 2002 Decleors produkter syns jeg er helt supre da.. synd jeg bare har råd til å kjøpe to ganger i året.. når studielånet kommer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TBee Skrevet 24. mai 2002 #14 Del Skrevet 24. mai 2002 Som lilletroll sverger jeg til Nonikremen fra Tahitian Noni. Aldri har jeg vært borti en krem med så rask virkning. Men nå er jeg fri, og ingen av distribitørene i distriktet har den på lager. Det koster ca 150 kr for en tube på 150(?)ml, og den er drøy. Bruker du den morgen og kveld, så holder tuben minimum 3 mnd. Man kan vel si at det er en rimelig investering. TBee, som garanterer at den virker!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. oktober 2003 #15 Del Skrevet 10. oktober 2003 kva er denne NONI og kvar får ein kjøpt den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå