Gå til innhold

shopping- tips... please!

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Etter å ha fått barn kan jeg ikke lenger skryte av å ha svart belte i shopping, men nå rett før jul hadde jeg tenkt å kjøpe meg et nytt "på byen"- aktig antrekk.

Jeg bor for tiden i Oslo, og det burde jo være flust av muligheter, men jeg sliter med å komme i gang med shoppinga. Hvis man går på kjøpesente er det jo stort sett like butikker overalt, og samtidig har jeg ikke råd til det mest ekslusive i Bogstadveien. Butikker som Oasis og Mango liker jeg godt, kanskje litt mer "rocka" enn en del av de draktlignende klærne Oasis har. Jeg har vel en relativt vanlig "norsk" kropp, dvs. føler meg stort sett ikke feit bortsett fra hvis jeg prøver å shoppe i mer sydlige land.

Er det noen som har tips å komme med?

Det er jo snart jul og all ting...?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du prøvd Byporten?

Der har de litt andre butikker enn på de andre sentrene. Dessuten er det kjapt å komme seg inn på Oslo City om du likevel finner ut at du skal ha noe i kjedebutikkene.

Ellers synes jeg at det er greit utvalg på Strømmen Storsenter.

Skrevet

Jeg er usikker hva slags tips du er ute etter!! Er du etter mer rocka klær enn det oasis har?

Gjest Anonymous
Skrevet

Hmm... var kanskje litt uklar, ja.

Det jeg prøvde å si, var vel at jeg var ute etter butikker som Oasis og Mango, (hvor jeg egentlig liker å handle, men det blir jo litt snevert i lengden, og jeg fant ikke så mye der akkurat nå) minus de mer "konservative" klærne de også har på Oasis.

Det ble kanskje ikke noe bedre?

Skrevet

Hva med Dollarosa på Gunerius.

Eller ta deg en tur på Grûnerløkka, Start i bånn av markveien,D'lirium og diverse andre butikker og Thorvald Meyersgate har en del "anderledes" butikker

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...