bynatalie Skrevet 31. desember 2011 #1 Skrevet 31. desember 2011 Jeg har arvet en pelsjakke som jeg tror er over 30 år gammel. Den er kjøpt hos pelsmakeren Backer. Er det noen som har peiling på hva denne kan være verdt? Den er i veldig bra stand.
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2011 #2 Skrevet 31. desember 2011 Den er ikke verdt en dritt i følge de som driver med sånt. Var innom en sånn pelsbutikk for å høre hva den gamle kåpa som mamma arvet var verdt. Sikkert en 30-40 år gammel. Og hun som jobbet der sa at jeg skulle være glad om jeg fikk en tusenlapp for den liksom! Det er jo ikke særlig marked for pels i disse dager heller akkurat..
Motecio Skrevet 2. januar 2012 #3 Skrevet 2. januar 2012 bilde ? trur ikke det er vits å gå til " profusjonelle " som har peiling selg eventuelt privat
Gjest Solsmil Skrevet 2. januar 2012 #4 Skrevet 2. januar 2012 bilde ? trur ikke det er vits å gå til " profusjonelle " som har peiling selg eventuelt privat
Pene sko... Skrevet 2. januar 2012 #5 Skrevet 2. januar 2012 Protip: Si at pelsen opprinnelig tilhørte prinsesse Diana. 1
Petrus Skrevet 2. januar 2012 #7 Skrevet 2. januar 2012 Naboen min leverte sin gamle, arva pels til buntmaker i Oslo/strømmen storsenter (?). Han vurderte den til verdt å behalde/gjere noko med og sydde den om. No har ho den fine pelsjakka.
Gjest Doh Skrevet 2. januar 2012 #8 Skrevet 2. januar 2012 Kommer jo an på hva slags pels det er da. Men du kan se hva tilsvarende pelser ligger ute til på finn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå