Gå til innhold

Hva synes dere om denne koppen?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Blondie65
Skrevet

Enda en sånn koppsfiksert tråd. Er det ikke nok av de allerede?

Det var ellers en fin kopp.

Skrevet

Enda en sånn koppsfiksert tråd. Er det ikke nok av de allerede?

Den gamle koppstråden dauet jo, så jeg lagde bare en nye en! Det har jo blitt gjort med visse andre tråder også, *hint* hint* :fnise:

Det var ellers en fin kopp.

Takk du! :)

Gjest finurlig
Skrevet

Koppen var ikke helt min smak, men kan lett se for meg at enkelte av mine venninner kunne falt for en slik kopp..

Skrevet

Flott kopp, eg likte særskilt godt at snill er skriven "snil" :jepp: Kvar er dei andre kopptrådane??? :gjeiper:

Skrevet

Koppen var ikke helt min smak, men kan lett se for meg at enkelte av mine venninner kunne falt for en slik kopp..

Hva er galt med den da, at den er gammel og slitt? :tristbla:

Gjest finurlig
Skrevet

Hva er galt med den da, at den er gammel og slitt? :tristbla:

Nei ikke det, men det var lett å se at dette er koppen til en familiemann, noe jeg ikke tiltrekkes av enda..

Skrevet (endret)

Det einaste eg har å utsetje på den er at den verkar å vere litt liten. Desse koppane har ein betre storleik.

Endret av Kløftfrid
  • Liker 2
Gjest Blondie65
Skrevet (endret)

Flott kopp, eg likte særskilt godt at snill er skriven "snil" :jepp: Kvar er dei andre kopptrådane??? :gjeiper:

Værsågod Kløftfrid - post et bilde av din kopp

Endret av Blondie65
Skrevet

Jeg ble litt usikker på om det var en skjult betydning i teksten, når jeg fikk den til jul en gang i tiden. Er snil med s'en feil vei, ett utspekulert hint om at jeg begynner å bli senil tro.. ? :klo:

Skrevet

Nei ikke det, men det var lett å se at dette er koppen til en familiemann, noe jeg ikke tiltrekkes av enda..

Vøtt? Det står onkel der, ikke far. Dessuten er den fått, ikke kjøpt! :kjefte:

• Liker 1
Skrevet

Det einaste eg har å utsetje på den er at den verkar å vere litt liten. Desse koppane har ein betre storleik.

Det er nok bare mennene som er små! :gjeiper:

Skrevet

Det er nok bare mennene som er små! :gjeiper:

Lommemenn?? Lommelegar??

Gjest finurlig
Skrevet

Vøtt? Det står onkel der, ikke far. Dessuten er den fått, ikke kjøpt! :kjefte:

Beklager, men hver sin smak :gjeiper:

Skrevet

Jeg ble litt usikker på om det var en skjult betydning i teksten, når jeg fikk den til jul en gang i tiden. Er snil med s'en feil vei, ett utspekulert hint om at jeg begynner å bli senil tro.. ? :klo:

Du kan forresten svare på denne ;)

Gjest D_flatmajor
Skrevet

Nydelig kopp, en klar 10'er! Men hvorfor står den trengt inn i et hjørne? Dårlig selvtillit?

Skrevet

Du kan forresten svare på denne ;)

Det opplagte svaret jeg vil gi til ts i den tråden, må selvsagt være å spise boken om ketolyse. Bokpapir inneholder mye fiber, noe som er godt for magen, samt trykkskrift som er åndelig føde. To ting på en gang.

• Liker 1
Skrevet

Nydelig kopp, en klar 10'er! Men hvorfor står den trengt inn i et hjørne? Dårlig selvtillit?

Nei, dårlig vidvinkel på kameraet.

(Sånn, der vrei jeg meg unna å innrømme at jeg har en altfor stor kopp)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...