Jens Skrevet 22. desember 2003 #1 Skrevet 22. desember 2003 Jeg fant kjolen min på Kristins brudesalon i juli i sommer. Betalte depositum. Har ikke vært der siden. Tror dere de ringer meg hvis jeg må hente den eller noe?eller kan jeg bare la den henge der til litt over nyttår?Må også ta med sløret jeg kjøpte på christiane og prøve det med kjolen, men hadde tenkt oå gjøre alt dette i januar ca....
Snurre Skrevet 22. desember 2003 #2 Skrevet 22. desember 2003 Tror jeg hadde ringt de jeg, bare for å sjekke at alt er som det skal :D Og det er det nok, men hvis ikke det er det, er det greit å vite ting tidligst mulig :D
Gjest Tex Skrevet 22. desember 2003 #3 Skrevet 22. desember 2003 Vær oppmerksom på at hvis du allerede har kjøpt en kjole der, uansett om du bare har betalt depositum, vil ikke butikkens forsikring dekke kjolen din hvis butikken fex har brann eller innbrudd. Dette gjelder selvsagt ikke hvis du skal leie kjolen....
Snurre Skrevet 23. desember 2003 #4 Skrevet 23. desember 2003 Vær oppmerksom på at hvis du allerede har kjøpt en kjole der' date=' uansett om du bare har betalt depositum, vil ikke butikkens forsikring dekke kjolen din hvis butikken fex har brann eller innbrudd. Dette gjelder selvsagt ikke hvis du skal leie kjolen....[/quote'] Hæ..... :o :o :o :o :o
Gjest Tex Skrevet 23. desember 2003 #5 Skrevet 23. desember 2003 Jepp. Gjelder å få kjolen hjem i hus så fort som mulig, hvis du vil være dekket av forsikring.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå