Gjest mjaow Skrevet 31. desember 2011 #1 Skrevet 31. desember 2011 Hva er det dummeste du noensinne har gjort? Og angret du og ordnet opp i det? Er nysgjerrig Det dummeste jeg har gjort var å droppe ut av skolen!
Gjest Hikken Skrevet 31. desember 2011 #2 Skrevet 31. desember 2011 (endret) . Endret 31. desember 2011 av Hikken
Lille Blåklokke Skrevet 31. desember 2011 #3 Skrevet 31. desember 2011 Droppet ut av skolen før jeg var ferdig med 10 klasse grunnet grov mobbing. Fikk hjemmeundervisning de to siste månedene etter å bokstavelig talt ha truet med å ta livet mitt. Begynte heller aldri på videregående, og det er surt å tenke på at hadde jeg gjort det, så hadde jeg vært ferdig med det nå Droppet forresten ut pga psykisk sykdom.
Gjest uAnonymBruker Skrevet 31. desember 2011 #4 Skrevet 31. desember 2011 (endret) Begynne med dop. Lagt til: Angrer som f. Men ikke så mye å gjøre med det. Er nykter nå Endret 31. desember 2011 av uAnonymBruker 1
Fandenivoldsk Skrevet 31. desember 2011 #5 Skrevet 31. desember 2011 Begynte å slanke meg da jeg var 14. Hadde jeg visst hva det skulle føre til, hadde jeg aldri i livet tenkt tanken en gang.
Gjest Nuppdupp Skrevet 31. desember 2011 #6 Skrevet 31. desember 2011 (endret) ikke tvunget faren min til legen nok en gang. jeg spurte han 4 måneder før han døde om en sykdom han hadde. som han ikke visste om. veldig ekkelt, for jeg spurte ut av det blå, men livet går videre Endret 31. desember 2011 av Nuppdupp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå