Gjest Bustenskjold Skrevet 31. desember 2011 #1 Skrevet 31. desember 2011 Jaja, en får ikke annen moro enn den man lager selv. Synes i grunnen litt synd på "Nevn en bruker du liker-tråden" akkurat nå, men pytt.. Det som altså startet med at jeg fikk voldsomme problemer med å ta imot massive komplimenter fra en av forumets vakreste kvinner, endte altså i frieri fra hennes side, med lovnader om å fyre opp bordell sammen med dama.. Så.. She_Leivas kåge-bordell erklæres herved for åpent! 1
She_Leiva Skrevet 31. desember 2011 #2 Skrevet 31. desember 2011 Jaaaa, en drøm er gått i oppfyllelse. For en fantastisk bryllupsgave Bustemannen min!
Gjest Bustenskjold Skrevet 31. desember 2011 #3 Skrevet 31. desember 2011 Jaaaa, en drøm er gått i oppfyllelse. For en fantastisk bryllupsgave Bustemannen min! Jepp, nå er det bare å fylle på med quinder
She_Leiva Skrevet 31. desember 2011 #4 Skrevet 31. desember 2011 Hva vil du hør meg si? Jeg gleder meg iallefall til å starte mitt eget bordell. Du og jeg skal drive det med STIL! Jeg tar masse penger, du får masse damer. Pleases everybody!
Gjest Bustenskjold Skrevet 31. desember 2011 #5 Skrevet 31. desember 2011 Hva vil du hør meg si? Jeg gleder meg iallefall til å starte mitt eget bordell. Du og jeg skal drive det med STIL! Jeg tar masse penger, du får masse damer. Pleases everybody! Masse damer? Nah her kjøres kvalitet fremfor kvantitet DU får heller ansette en "vaktmester" til å ta seg av "staben"
She_Leiva Skrevet 31. desember 2011 #6 Skrevet 31. desember 2011 Det skal bli, alt for deg. Reserverer premie-hora til deg mandag til... ehh, mandag. Det er kvalitet skal jeg si deg, hun gjør de mest fantastiske ting, ting du ikke visste at noen gjorde. Er det bra nok?
Gjest Bustenskjold Skrevet 31. desember 2011 #7 Skrevet 31. desember 2011 Det skal bli, alt for deg. Reserverer premie-hora til deg mandag til... ehh, mandag. Det er kvalitet skal jeg si deg, hun gjør de mest fantastiske ting, ting du ikke visste at noen gjorde. Er det bra nok? Nygift og greier, og dyttet ut av ektesenga allerede?
She_Leiva Skrevet 31. desember 2011 #9 Skrevet 31. desember 2011 Hvorfor velge, når man kan få i pose og sekk + litt til?
Gjest Bustenskjold Skrevet 31. desember 2011 #10 Skrevet 31. desember 2011 Du kan da få begge to på en gang? Hvorfor velge, når man kan få i pose og sekk + litt til? Kun bruden bryllupsnatta... Synes det er litt tidlig av deg å be om avlasting før jeg i det hele tatt har begynt å slite deg ut...
She_Leiva Skrevet 31. desember 2011 #11 Skrevet 31. desember 2011 Jeg ber ikke om avlastning, jeg ber ALDRI om avlastning. Tenkt bare vi kunne ha det litt moro med vårt beste bordell-tilbud. Vi må jo prøvekjøre kjærra før vi legger den ut for salg.
Gjest Bustenskjold Skrevet 31. desember 2011 #12 Skrevet 31. desember 2011 Jeg ber ikke om avlastning, jeg ber ALDRI om avlastning. Tenkt bare vi kunne ha det litt moro med vårt beste bordell-tilbud. Vi må jo prøvekjøre kjærra før vi legger den ut for salg. Så har du heller ikke hatt meg enda... Men ok kjære, godt poeng.. Men øøøh... Hvem er hun?
She_Leiva Skrevet 31. desember 2011 #13 Skrevet 31. desember 2011 Hmm,, kommer litt an på hva du liker det. Jeg vil gjerne ha en brunette, med store mugger, spretten bakende og Store blå/grønne øyne. Erru med på den eller?
Gjest Bustenskjold Skrevet 31. desember 2011 #14 Skrevet 31. desember 2011 http://www.youtube.com/watch?v=KGI-AWnQK-U 1
Gjest Bustenskjold Skrevet 31. desember 2011 #15 Skrevet 31. desember 2011 Hmm,, kommer litt an på hva du liker det. Jeg vil gjerne ha en brunette, med store mugger, spretten bakende og Store blå/grønne øyne. Erru med på den eller? 1
She_Leiva Skrevet 31. desember 2011 #16 Skrevet 31. desember 2011 Me likey, Stemmningsmusikk er alltid good! Tenker vi har denne på høytaler på rommene i bordellet, slik at alle kåte griser som kommer innom vet hvordan de skal gjøre ting. Er jo greit at det følger en bruksanvisning med horene? Er det en idé du liker eller?
Gjest Bustenskjold Skrevet 31. desember 2011 #17 Skrevet 31. desember 2011 Me likey, Stemmningsmusikk er alltid good! Tenker vi har denne på høytaler på rommene i bordellet, slik at alle kåte griser som kommer innom vet hvordan de skal gjøre ting. Er jo greit at det følger en bruksanvisning med horene? Er det en idé du liker eller? Oooooh så jeg kan endelig få bruke all den skitne musikken min til noe? Bruksanvisning? Neh, vi må da ansette damer som kan jobben sin 1
She_Leiva Skrevet 31. desember 2011 #19 Skrevet 31. desember 2011 Oooooh så jeg kan endelig få bruke all den skitne musikken min til noe? Bruksanvisning? Neh, vi må da ansette damer som kan jobben sin Ehh, det er noe som heter gode arbeidsforhold også vennen. Tviler på at LO går med på at vi slipper til menn som ikke kan hva de driver med, selv om det er en utenlandsk bedrift..?
Gjest Vampen Skrevet 31. desember 2011 #20 Skrevet 31. desember 2011 Hva skuer mine uskyldsgrå? Synd, skam og fanteri? 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå