Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Dem er bare ute etter sex, og ''kaster kvinnen i søpla'' etterpå. Gjerne lurer henne, f.eks sier at han har fått følelser henne. Prøve å slutte å playe. Som regel unge gutter i ungdommen som gjør dette.

Synes det er respektløst gjort jeg. Skjedd med meg nå, og ble litt lei meg klart. Egentlig knust akkurat for tiden, og orker ingenting. Gruer meg til skolestart, har fortalt mange det. Skryting er morsomt? Men samme feil skjer ikke igjen.

Formeninger om dette? Erfaringer? :popcorn:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva skal man si? Slik er det bare. Noen personer er villig til å fortelle alle slags rare løgner for å få sex, og du må bare prøve å identifisere slike type personer og holde deg unna dem. De har vanligvis noen kjente trekk som du kan se etter.

Gjest SemperFi
Skrevet (endret)

Takkiligemåde!

Endret av SemperFi
Skrevet

Det finnes de som spiller med åpne kort og som lar det tydelig fremgå at de kun er ute etter sex. Lar man seg såre av en slik er man kanskje i overkant naiv..

Men, så finnes det de som manipulerer seg til sex ved å engasjere følelsene dine på et annet plan. De gir inntrykk av at de liker DEG, og at de "vil noe mer" enn kun sex. Når de har fått sexen, eller hva de nå er ute etter, dumper de deg og går videre til nestemann. Lite empati og stor grad av egoisme og umodenhet preger vel gjerne slike... Og disse tror jeg man finner igjen både hos kvinn og menn. Det finnes til og med en egen (kvasi)"vitenskap" for å manipulere seg til sengs, kalt Pick Up Artists. Dette er menn som lærer seg å spiller på kvinner psykiske svakheter helt til de får manipulert dem til sengs. Temmelig smakløst og småpsykotisk...

Konklusjon: Enkelte mennesker er drittsekker, og man bør være forsiktig med hvem man slipper innpå seg dersom man selv ønsker noe mer enn kun sex.

• Liker 2
Skrevet

Jeg hadde et problem med at jeg genuint likte jenter fram til at man hadde hatt sex, ting begynte å utvikle seg etc. Det var for mye som ble endret av både deres oppførsel og dynamikken i forholdet.

Løsningen: legge opp til kun sex. :D

Skrevet

Playere finnes i alle aldere. For ikke så lenge siden ble jeg brent av en på 30 som latet som han faktisk hadde følelser for meg og ville vi skulle bli sammen. Etter vi hadde sex, så ga han bare faen i meg og gikk videre til neste jente. Ikke nok med det, men han hadde også smittet meg med klamydia! :glare: Takk for den.

AnonymBruker
Skrevet

Hva med å selv kun gå etter sexen? Dersom man ikke legger lista høyt vil man heller ikke bli så skuffet.

Det du påpeker gjelder også motsatte veien. Mange gutter som også blir skuffet fordi de trodde jenta la mer i det enn hun gjorde. Så fort hun fikk pikk var kontakten over.

Skrevet

Den eneste playeren jeg har vært utsatt for endte på kne med forlovelsesring. Takket nei jeg. Han er fortsatt en player og påstår fortsatt at jeg er den eneste som kunne endret ham. Det er piss - han tror det fordi han aldri fikk meg. Engang player - aldri interessant.

• Liker 4
Skrevet

Dem er bare ute etter sex, og ''kaster kvinnen i søpla'' etterpå. Gjerne lurer henne, f.eks sier at han har fått følelser henne. Prøve å slutte å playe. Som regel unge gutter i ungdommen som gjør dette.

Synes det er respektløst gjort jeg. Skjedd med meg nå, og ble litt lei meg klart. Egentlig knust akkurat for tiden, og orker ingenting. Gruer meg til skolestart, har fortalt mange det. Skryting er morsomt? Men samme feil skjer ikke igjen.

Formeninger om dette? Erfaringer? :popcorn:

Masse erfaring. For det første så er dette ikke kjønnsavhengig. Det finnes en rekke kvinner som faktisk ønsker sex for sexens skyld men som ikke er ærlige om sine hensikter. Er disse kvinnene dårlige mennesker?

Neppe. Bare kåte og har lyst på sex.

Løsningen ligger hos en selv. Ta kontroll over eget seksualliv, ikke forvent mer enn det som er antydet og forstå at du ikke kan kontrollere den andre parten.

Nå synes jo jeg at det å ønske sex for sexens skyld absolutt bør være legitimt. Uansett om man er mann eller kvinne. Og hvis det ble mer legitimt, ville det være lettere å være ærlig om det også.

• Liker 1
Skrevet

Den eneste playeren jeg har vært utsatt for endte på kne med forlovelsesring. Takket nei jeg. Han er fortsatt en player og påstår fortsatt at jeg er den eneste som kunne endret ham. Det er piss - han tror det fordi han aldri fikk meg. Engang player - aldri interessant.

Det er ditt valg, men du har et meget fordomsfullt syn i forhold til dette, synes jeg.

AnonymBruker
Skrevet

Masse erfaring. For det første så er dette ikke kjønnsavhengig. Det finnes en rekke kvinner som faktisk ønsker sex for sexens skyld men som ikke er ærlige om sine hensikter. Er disse kvinnene dårlige mennesker?

Neppe. Bare kåte og har lyst på sex.

Løsningen ligger hos en selv. Ta kontroll over eget seksualliv, ikke forvent mer enn det som er antydet og forstå at du ikke kan kontrollere den andre parten.

Nå synes jo jeg at det å ønske sex for sexens skyld absolutt bør være legitimt. Uansett om man er mann eller kvinne. Og hvis det ble mer legitimt, ville det være lettere å være ærlig om det også.

:takke:

Skrevet

Det er ditt valg, men du har et meget fordomsfullt syn i forhold til dette, synes jeg.

Fordomsfull fordi jeg velger å ikke rote meg borti menn som lyver for å få flest mulig kvinner til å ligge med dem? Mulig det. Den fordomen er jeg stolt av! Spart meg for kjønnssykdommer og horebukker!

• Liker 2
Skrevet (endret)

Jeg er 26 år og jomfru! Har alltid ønsket en jente i mitt liv men ikke for sex, men det har aldri skjedd noe på det området. Det har vel skjedd episoder hvor jenter virket interessert men jeg har nok ikke skjønt det. Har heller aldri tatt noe særlig initiativ og er ikke noe player. Nå tenker jeg på å forandre dette og fremstå mer som player å bare gå etter jenter for å få sex..virker som det er de typene som faktisk stikker av med jentene..

obnoxoious remedy

Endret av libius
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 26 år og jomfru! Har alltid ønsket en jente i mitt liv men ikke for sex, men det har aldri skjedd noe på det området. Det har vel skjedd episoder hvor jenter virket interessert men jeg har nok ikke skjønt det. Har heller aldri tatt noe særlig initiativ og er ikke noe player. Nå tenker jeg på å forandre dette og fremstå mer som player å bare gå etter jenter for å få sex..virker som det er de typene som faktisk stikker av med jentene..

FML

Det er ikke alltid. Kjæresten min og jeg har vært sammen over 5 år. Vi har vært sammen siden vi var 18. Han har aldri vært med andre jenter, og vi er veldig glade i hverandre.

Skrevet

Den fella der er det nok mange som har gått i, TS. Forhåpentligvis er du bedre rusta til å gjennomskue dårlige hensikter neste gang. Det finnes desverre så mye uærlige og egoistiske mennesker der ute :(

Skrevet

Det er ikke alltid. Kjæresten min og jeg har vært sammen over 5 år. Vi har vært sammen siden vi var 18. Han har aldri vært med andre jenter, og vi er veldig glade i hverandre.

kanskje ikke så rart heller viss dere ble sammen når han var 13..

AnonymBruker
Skrevet

kanskje ikke så rart heller viss dere ble sammen når han var 13..

Du leste ikke innlegge mitt skikkelig. Vi ble sammen da vi var 18. Vi har vært sammen over 5 år. Vi blir begge 24 i år.

Skrevet

Den fella der er det nok mange som har gått i, TS. Forhåpentligvis er du bedre rusta til å gjennomskue dårlige hensikter neste gang. Det finnes desverre så mye uærlige og egoistiske mennesker der ute :(

Jeg synes man skal slutte å lage ofre av kvinner eller menn som har hatt sex med noen som etter det avsluttet forholdet. Det er fullt mulig å være forelsket før man har sex sammen for deretter å føle at dette ikke er riktig. man trenger faktisk ikke være et dårlig menneske for det. Tåler man ikke spillet mellom kjønnene på denne måten, bør man kanskje vente til man er helt sikker på å ikke bli såret.

Men det finnes ingen garantier. Det er ingen som greier å styre sine følelser og har forelskelsen/ spenningen avtatt, så er det faktisk best å bryte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...