AnonymBruker Skrevet 31. desember 2011 #1 Skrevet 31. desember 2011 ... og omgås mennesker som også vil MEG vel 2
Missi89 Skrevet 31. desember 2011 #2 Skrevet 31. desember 2011 Bruke mer tid med positive og gode venner. Begynne å trene igjen og begynne å kle meg bra igjen. Hadet bra uggs!!! 2
Sign Skrevet 31. desember 2011 #5 Skrevet 31. desember 2011 Spise sunt og gå ned i vekt...... Og å ha det bra sammen med ungene mine 1
Gjest Levitate Skrevet 31. desember 2011 #6 Skrevet 31. desember 2011 - Kutte ned på røykingen. - Få orden på økonomien min. - Gå ned i vekt til jeg blir fornøyd med kroppen min. - Begynne å bruke linser slik at jeg slipper å forverre synet mitt. - Gjøre det bedre på skolen. 1
Gjest HuskyPusky Skrevet 31. desember 2011 #7 Skrevet 31. desember 2011 Ikke starte å røyke!! Og det klarer jeg hvert eneste år!! Hurra 7
HopelessFear Skrevet 31. desember 2011 #8 Skrevet 31. desember 2011 Ha mer sex (Trenger en bare å ha slike kjipe forsetter a?) Ordne roteskuffen og sette alle løse ark i permen. Gå store bakken Lese minst tre fagbøker pr. måned. (Jeg leser slike perm til perm.) 1
Gjest Cosette Skrevet 31. desember 2011 #9 Skrevet 31. desember 2011 Jobbe mer med mitt eget indre og min egen selvfølelse. Fortelle meg selv hver dag at jeg er en gudinne. Høres sikkert kårny ut, men jeg tror det er nøkkelen til å mestre de andre områdene i livet. Ingen "bli flinkere til xxx" her i gården, jeg kan ikke tenke meg en verre måte å starte et år enn å legge masse press på seg selv om at man skal være så innmari flink - mitt eneste forsett er å være snill og god med meg selv. 2
Gjest Bomullsdott Skrevet 31. desember 2011 #10 Skrevet 31. desember 2011 - Gå ned i vekt, og bli der - Jobbe for å få bedre karakterer - Jobbe med min sosiale angst - Bruke mer tid på meg selv og mitt eget ytre. Sminke meg daglig, og ikke skippe det fordi jeg er trøtt som f... Siste målet er ikke så innmari viktig, de tre øverste betyr mest for meg. 1
Hoppetaujenta Skrevet 31. desember 2011 #11 Skrevet 31. desember 2011 (endret) Når jeg leser innlegg som jeg liker her inne, eller er veldig enig i, skal jeg bli flinkere til å huske å gi plusser til dem som fortjener det. Endret 31. desember 2011 av Margareth 7
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2011 #12 Skrevet 31. desember 2011 - SLUTTE Å BITE NEGLER! - slutte å snuse - gå ned i vekt og bli der - spise sunt og trene - få meg fler og gode venner - få meg en jobb som jeg trives i - gjøre det beste ut av ting - ta en dag om gangen 1
shortstories Skrevet 31. desember 2011 #13 Skrevet 31. desember 2011 - Spise sunnere, samt kutte ned på pasta, mel, ris og poteter. - Trene mer - Gå ned i vekt på en sunn måte, ikke jojo-slanke. - Gjøre ting som gjør meg glad oftere - Være med sosial - Begynne å studere - Bli tryggere på meg selv. - Fortsette å drømme og nå nye mål jeg setter meg. 1
Gjest Psykisk syk Skrevet 31. desember 2011 #14 Skrevet 31. desember 2011 Dette året skal jeg for alvor ta kontroll over mitt eget liv. Angsten som gjør hverdagen så tung skal ikke lenger få bestemme. Jeg vet det kommer til å bli vanskelig, men jeg skal klare det! 6
Gjest Katten. Skrevet 31. desember 2011 #15 Skrevet 31. desember 2011 Ingen. Har mine generelle mål jeg jobber mot. Verdensherredømme, here I come! 3
Gjest Raggy Skrevet 31. desember 2011 #17 Skrevet 31. desember 2011 Bruke mer tid på meditasjon og yoga siden det gjør underverker med min helse. Trene styrke siden jeg begynner å bli slapp i fisken, var så flink før jeg fikk noen dritpiller av legen som gjorde meg daff. Aldri mere piller!!!!! Det er sikkert! Kommer meg mer ut a huset, isolerer meg til tider og livet kan bli ganske tomt innimellom.
Gjest Bobler Skrevet 31. desember 2011 #18 Skrevet 31. desember 2011 Spise litt sunnere Være en bedre kjæreste Slutte å bite negler.
LoneWolf Skrevet 31. desember 2011 #19 Skrevet 31. desember 2011 Du får nok stille deg i kø, katten. Verdensherredømme står nemmelig høyt opp på min egen liste også Men på den mer seriøse siden, bli flinkere i kamsport, trene mer... og kanskje til og med skaffe meg en dame?
Gjest Solsmil Skrevet 31. desember 2011 #20 Skrevet 31. desember 2011 - trene mer og spise sundt, og gå ned i vekt (har allerede holdt på med dette i en måned - til og med i jula, så jeg tror faktisk det skal kunne gå. er liksom ikke start akkurat 1.januar) - jobbe masse med skolearbeid. tar jo tross alt 40 studiepoeng til våren, og pensumlista mi har over 30 bøker, så det krever en del jobbing... - spare opp til og kjøpe en Louis Vuitton Alma Vernis, pluss et par andre små designerting..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå