AnonymBruker Skrevet 30. desember 2011 #1 Skrevet 30. desember 2011 Jeg mener å ha sett at der er korsetter, strømpeholdere osv. på Cubus, men er litt usikker. Er det det, eller må jeg bestille over nettet? Har ikke tilgang til så mange klesbutikker.
Gjest Apophis Skrevet 31. desember 2011 #2 Skrevet 31. desember 2011 Om du har Cubus i nærheten, så kan du vel stikke innom å kikke? Meiner å ha sett at de har noe lignende korsett, men det er ikkje "ekte" korsett liksom.. Strømpeholdere er eg litt usikker på om de har.
Armitage Skrevet 31. desember 2011 #3 Skrevet 31. desember 2011 Jeg mener å ha sett at der er korsetter, strømpeholdere osv. på Cubus, men er litt usikker. Er det det, eller må jeg bestille over nettet? Har ikke tilgang til så mange klesbutikker. Kommer an på hva du mener med korsetter? Hvis du mener noe skikkelig med stål og som krymper midjen betraktelig? Så nei. Hvis du mener korseletter med plast som er til pynt så ja. Her får du korsetter: Min lenke Her får du undertøyskorseletter: Min lenke Min lenke Ellers anbefaler jeg denne. Elsker undertøyet der Kiss Me Deadly
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2011 #4 Skrevet 31. desember 2011 Tusen takk for linker! Tror jeg skal prøve meg frem litt, mener sånn sexy undertøy og ikke ekte korsetter liksom.
Armitage Skrevet 31. desember 2011 #5 Skrevet 31. desember 2011 Tusen takk for linker! Tror jeg skal prøve meg frem litt, mener sånn sexy undertøy og ikke ekte korsetter liksom. Da her jeg enda flere linker. Min lenke Min lenke Min lenke Min lenke Men hvis du er ute etter det mer elegante undertøyet, så anbefaler jeg Kiss Me Deadly, Morgana Femme Couture og Agent Provocateur.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå