loffen Skrevet 15. januar 2012 #61 Skrevet 15. januar 2012 En gang Noen og jeg var på fest hos noen slektninger, ble det såpass sent at vi fikk tilbud om å overnatte. Jeg fikk låne senga til den ene sønnen i huset, som hadde flyttet hjemmefra for å gå på skole, og der under dyna fant jeg en dorull.. Det var ikke så festlig akkurat. :gjeiper:
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2012 #62 Skrevet 15. januar 2012 En gang Noen og jeg var på fest hos noen slektninger, ble det såpass sent at vi fikk tilbud om å overnatte. Jeg fikk låne senga til den ene sønnen i huset, som hadde flyttet hjemmefra for å gå på skole, og der under dyna fant jeg en dorull.. Det var ikke så festlig akkurat. :gjeiper: Hadde de ikke engang byttet dynetrekk? Håper du egentlig mente under senga?
loffen Skrevet 15. januar 2012 #63 Skrevet 15. januar 2012 Hadde de ikke engang byttet dynetrekk? Håper du egentlig mente under senga? Nei, de hadde tydeligvis ikke byttet dynetrekk! Det var i senga ja.
loffen Skrevet 15. januar 2012 #64 Skrevet 15. januar 2012 Jeg kjente de ikke så godt den gangen og syntes det var utrolig pinlig. Jeg har aldri fortalt det til noen før!
fitnessfreak91 Skrevet 15. januar 2012 #65 Skrevet 15. januar 2012 Litt pinlig det der ja, men jeg synes det hadde vært mer ekkelt å finne sammenkrølla biter under senga.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå