Gå til innhold

Dopapir på soverommet

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Hei, nå kommer et rart spørsmål.

Hva tenker dere når dere blir med en gutt hjem, så ser dere dopapir på soverommet hans?

Er det ubrukt så er det jo helt greit. Forberedt kar :)

Dopapir på soverommet kan brukes til så mangt, om det er onanering, tett nese, sex, eller brillepuss som er årsaken kan man ikke vite.

Men man går jo oftest ut fra at det er pga onanering om det er på soverommet til en ungkar, men er ikke det bare bra? Han er jo renslig da :)

Såfremt det ikke ligger hauger med brukt papir på gulvet da...

Endret av spinnwild
Videoannonse
Annonse
Gjest henriett3
Skrevet

Jeg er jente og har dorull på nattbordet.

Fordi jeg er alltid tett i nesen om morgenen :fnise:

Kanskje du burde teste deg for husstøvallergi eller middallergi?

AnonymBruker
Skrevet

Kjøp dere heller en boks med Kleenex. Dopapir hører til kun ett sted og det er på do. Jeg husker at vi var bedt bort på reker en gang og bordet var dekket så fint - og med dassrullen midt på. :kjefte: Jeg mistet omtrent matlysten. Æsj.

Gjest Blubberella
Skrevet

Kjøp dere heller en boks med Kleenex. Dopapir hører til kun ett sted og det er på do. Jeg husker at vi var bedt bort på reker en gang og bordet var dekket så fint - og med dassrullen midt på. :kjefte: Jeg mistet omtrent matlysten. Æsj.

Var dopapiret brukt? :gjeiper:

Papir er papir, så lenge det er ubrukt. Jeg hadde bare ledd av en dorull på bordet.

Skrevet

Blir det virkelig sett på som renslig å ikke komme utover hele sengetøyet? Trodde det var en selvfølge at man tørker opp med toalettpapir etter seg jeg...

AnonymBruker
Skrevet

Våtservietter.. Dopapir er elendig til å tørke sperm og i tillegg veldig iøyenfallende.

Skrevet

Haha, griserii. Greit å ha liggende om du har ubeskyttet sex da :)

Skrevet

Papirlommetørklær i en fin liten boks is your friend. Ser ikke det som så galt? En trist, halv-tom dorull på nattbordet derimot mangler "eleganse". Jeg husker jeg våknet opp en gang og så rett på "ronke rullen" - meget usexy. En liten boks med pappirlommetørklær derimot hadde jeg ikke stusset over i det heletatt, det ser liksom mye mer "på sin rette plass" ut synes jeg.

Skrevet

"Runkepapir" hadde nok vært det første jeg tenkte, men jeg hadde ikke brydd meg, så lenge det ikke var brukt, som flere påpeker.

Skrevet (endret)

Det tipper da ikke over før man monterer dorullholder, vel?

Dopapir kan brukes til andre ting enn å tørke opp onanisøl. Søl etter kondomløs sex for eksempel.

Endret av Lutetium 71
  • Liker 2
Skrevet

Det tipper da ikke over før man monterer dorullholder, vel?

Dopapir kan brukes til andre ting enn å tørke opp onanisøl. Søl etter kondomløs sex for eksempel.

At du gadd å faktisk linke til en dorullholder

Men liker ideen din, skal jammen meg montere en slik en :sengekos:

Skrevet

At du gadd å faktisk linke til en dorullholder

Men liker ideen din, skal jammen meg montere en slik en :sengekos:

Hvis du gidder kikke litt nærmere på bildet, så ser du at det er en tørkepapirholder, for sånn type svær rull som veier 10kg eller no.

:filer::Hehe:

Gjest Blubberella
Skrevet

RUNKERULL :fnise:

Eller melkerull? :gjeiper:

Gjest Survival
Skrevet

Eller melkerull? :gjeiper:

Melkerull blir aldri det samme igjen... :sjenert:

Jeg har også dopapir på soverommet. Det er ganske vanlig. Jeg hadde ikke tenkt ett sekund på det.

• Liker 1
Skrevet

Ååh, nå fikk jeg lyst på melkerull :D

Skrevet

Ååh, nå fikk jeg lyst på melkerull :D

Med hvitt fyll? :Hehe:

• Liker 1
Skrevet

Jeg tenker vel at han syntes det er greit å bruke det som runkepapir. Som andre sier, er det langt bedre at han bruker papir enn sengetøyet....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...