Gå til innhold

Dopapir på soverommet

Fremhevede innlegg

Gjest Nuppdupp
Skrevet

Bedre å gjøre det alene enn å ikke gjøre det i det hele tatt!

man kommer ikke inn på rommet med mindre man skal gjøre noe annet ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmh, jeg pleier bare å vise dem frimerkesamlingen min.

Skrevet

Jeg tenker det er urenslig og stusselig.

Selv evner jeg å rydde og vaske etter meg om jeg enten har vært forkjølet eller, tja, bedrevet noe annet man kan rydde bort.

Blir samme som å la en brukt kondom være liggende et par dager ekstra. Eventuelt bare la kondompapiret ligge og slenge.

Eler, jeg kan benytte min klitorisvibrator på nattestid, legge meg til å sove uten å rengjøre den - og bare la den ligge brukt på nattbordet inntil videre, altså minimum ett døgn.

Skrevet

Jeg tenker det er urenslig og stusselig.

Selv evner jeg å rydde og vaske etter meg om jeg enten har vært forkjølet eller, tja, bedrevet noe annet man kan rydde bort.

Blir samme som å la en brukt kondom være liggende et par dager ekstra. Eventuelt bare la kondompapiret ligge og slenge.

Eler, jeg kan benytte min klitorisvibrator på nattestid, legge meg til å sove uten å rengjøre den - og bare la den ligge brukt på nattbordet inntil videre, altså minimum ett døgn.

Tenkte det var snakk om en dorull, ikke brukt dopapir..., for det er sært om det ligger der lenge etter at det er brukt.

En dorull på nattbordet kan da ikke være noe å ta på vei for.

• Liker 1
Skrevet

Jeg skjønner at jeg burde kvitte meg med dasspapiret fra nattbordet da. Som jeg forresten bruker til å snyte meg i nesa, tørke tårer under allergitider, og ellers annet sånt. Og aldri har runka i det.

Skrevet

jeg synes dorull på nattbordet ser litt bordell-aktig ut.

• Liker 2
Gjest SemperFi
Skrevet

Papir til å tørke støv på dataskjermen :sjenert:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Praktisk!

• Liker 1
Gjest henriett3
Skrevet

Hva om en jente har dopapir på soverommet da?

-Jeg må ærlig innrømme at jeg har det av og til, fordi jeg ikke gidder å gå på badet for og snyte meg (har veldig sterk middallergi og går ikke på medisin selv om jeg har rent og ryddig rom)

• Liker 1
Skrevet

Jeg tenker ikke over det. Har selv tørkerull på rommet, som brukes til å tørke opp vannsøl eller matsøl. Ja, det hender jeg spiser og drikker på rommet mitt. Dessuten bruker jeg det til å tørke bort sminkerester og lignende.

Det var kanskje dopapir og ikke tørkerull du siktet til? Litt av samme sak uansett, da.

Gjest Bustenskjold
Skrevet (endret)

Hva om en jente har dopapir på soverommet da?

-Jeg må ærlig innrømme at jeg har det av og til, fordi jeg ikke gidder å gå på badet for og snyte meg (har veldig sterk middallergi og går ikke på medisin selv om jeg har rent og ryddig rom)

For min del nix problem så lenge det er fritt for bremsestriper....

Endret av Bustenskjold
  • Liker 2
Gjest henriett3
Skrevet

For min del nix problem så lenge det er fritt for bremsestriper....

:fnise:

AnonymBruker
Skrevet

jeg tenker "hvorfor gjøre det alene????"

Fordi det er godt?

Fordi man ikke alltid gidder å involvere seg i tomannssex for å få en orgasme?

Fordi man ikke gidder å gå ut på byen og ha ONS i fylla for å få ut litt steam?

Fordi man ikke har fast pulekompis og blir akutt kåt?

Og ikke minst: Det er sunt for kropp og sjel!

Gjøre det alene eller sammen med noen? Ja takk begge deler, sier nå jeg.

• Liker 3
Gjest Rivera
Skrevet

Jeg tenker ikke over det i det hele tatt, rett og slett fordi jeg har dopapir på soverommet mitt (blir lett forkjøla) :)

AnonymBruker
Skrevet

Når ble det galt å runke på soverommet sitt?

Er det noen som har sagt det?

Skrevet

Kjekt med papir på soverommet. I tillegg til frøken høyre/venstre kan man jo søle andre ting, snyte seg, osv.

Skrevet

øøøøh.

jeg har en dorull stående ved senga.

hvordan tolker dere da det? :popcorn:

AnonymBruker
Skrevet

Kan jeg spørre - hva er problemet med å rydde det bort?

OM jeg er skikkelig forkjøla og må pusse nesen gjennom hele natten slenger jeg det jo ikke bare på gulvet- jeg kaster det jo i en liten søppelpose, som jeg tar bort first thing in the morning, hver morgen inntil jeg ikke trenger det lengre.

Blir det samme som å ha qtips liggende å slenge overalt, kondomer, tampong og bindpapir, tja....

hvorfor er det så vanskelig å gå 5 meter for å kaste det i s-ø-p-l-a?

Skrevet
Blir det samme som å ha qtips liggende å slenge overalt, kondomer, tampong og bindpapir, tja....

hvorfor er det så vanskelig å gå 5 meter for å kaste det i s-ø-p-l-a?

Nå er det forskjell på å ha papir på rommet, og å ikke kaste brukt papir. Å ikke kaste brukt papir er ekkelt ja.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er jente og har dorull på nattbordet.

Fordi jeg er alltid tett i nesen om morgenen :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...