waco Skrevet 20. mai 2002 #1 Del Skrevet 20. mai 2002 En samtale Waco hadde med sin venn da dem diskuterte PMS-linken dem fant på nettet... http://www.well-net.com/PMS/index.html Waco, det er veldig interessant tema du bringer opp. De fleste oppavgående vil forstå at det kanskje er naturlige forklaringer på hvorfor det ikke er så mange kvinnelige ledere. Som alle vet, forsterkes jo PMS av stress og arbeid. Det må være veldig slitsomt å være kvinne, det er ikke rart dem er så sure hele tiden og har disse voldsomme humørsvingninger alle kjenner så godt. Slik jeg har forstått av PMS, er det noe rart som kommer "før mensen". Kvinner har kun to "tilstander", mens og perioden før mens. Men Waco, selv om du legger fram faktaer, er det heller tvilsomt om noen av disse kvinnene på forumet vil ta imot fornuft. Som kjent liker jo damer heller å være kverulanter, det paradoksalet, som jenter ikke vil forstå, er at kveruleringen henger nøye sammen med hvorfor kvinner ikke alltid får den respekten de så veldig ønsker seg. Og kvinnene blir jo bare ennå mer sure dersom man forsiktig ymter.... kanskje respekt er noe man må fortjene.... ? Waco Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 20. mai 2002 #2 Del Skrevet 20. mai 2002 Vet du forskjell på en terrorist og en kvinne med PMS? Terroristen kan du forhandle med...12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yatzy Skrevet 20. mai 2002 #3 Del Skrevet 20. mai 2002 Alle har da humørsvingninger? Jeg kunne sverget på at den tidligere sjefen min led av PMS, men han er jo mann... Hadde en prat med en lege om PMS. Og hun sa at det er bare naturlig at vi har en utblåsning til tider, fordi vi ellers går og biter mye aggresjon inne i oss. Og det gjelder jo både menn og kvinner. Menn får det ut når de drikker... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 20. mai 2002 #4 Del Skrevet 20. mai 2002 Eller de denger løs på kjerringen eller andre tilfeldige i drosjekø i fylla. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 20. mai 2002 Forfatter #5 Del Skrevet 20. mai 2002 ...etter at dama dems skreik at karen bak tok på rompa hennes bare fordi at typen hadde oversett henne hele kvelden... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lemon Skrevet 20. mai 2002 #6 Del Skrevet 20. mai 2002 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 20. mai 2002 #7 Del Skrevet 20. mai 2002 Jeg har aldri PMS! HA DET KLART! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 21. mai 2002 #8 Del Skrevet 21. mai 2002 Har du ikke noe bedre å gjøre på, Waco? Liker du å provosere? Å kverulere? Hvis du ikke liker enkelte ting med kvinner, så ikke vær sammen med en da vel, så slipper du alle problemene. Og når det gjelder innlegget ditt om skilsmisse, så går kvinnen fordi han ikke er noe å samle på. Sånn er det med den saken. Det er en grunn til at man skilles da. Du skjærer alle kvinner over en kam og jeg liker det ikke. Bare fordi en kvinne har PMS eller skiller seg, så er alle andre kvinner likedan, ikke sant? Hvorfor ikke finne deg noe bedre å gjøre på enn å provosere oss her inne? Det er veldig rart at du ikke har blitt "sparket" ut herfra ennå sånn som du holder på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ivanka Skrevet 21. mai 2002 #9 Del Skrevet 21. mai 2002 jeg blir LIVSFARLIG når jeg er premenstruell. så bare vent... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 23. mai 2002 #10 Del Skrevet 23. mai 2002 Linken var interessant den,men jeg kommer nok fremdeles til å la min PMS vrede gå ut over deg vennen But nice try anyway 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ElleVille Skrevet 23. mai 2002 #11 Del Skrevet 23. mai 2002 Jeg er ikke mer ustabil de dagene enn alle menn er sammenhengende 14 dager etter at fotballkampen til O'drømmelag går på trynet.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eple Skrevet 23. mai 2002 #12 Del Skrevet 23. mai 2002 En kort histore om en gutt! Han var med i et medisinsk forsøk....pluteslig mistet han potensen...i en alder av 22. Ble helt fra seg... Legene prøvde etter en stund å gi han det kvinnelige kjønnshormonet østrogen. Han ble sikkelig humørsyk, og begynte å grine av ingenting. Han var irritert og urimelig. Sikkelig jente. Etter noen uker på østrogen, funka sakene hans igjen...han lovet seg selv at han aldri skulle mobbe jenter med PMS og humørsvigninger igjen.. Man blir klok av skade!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angel Skrevet 23. mai 2002 #13 Del Skrevet 23. mai 2002 og du har fortsatt ikke noe bedre å gjøre på ser jeg!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå