Gå til innhold

De ondeste karakterene på film og tv

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen film-, tv- og romankarakterer er så onde og psykopatiske at man fryser på ryggen og helst har lyst til å kaste en øks etter dem.

Jeg kom på dette nå fordi jeg har fulgt med på Mildred Pierce i julen, og der er datteren Veda utrolig grusom. Misbruker moren verbalt, lopper henne for penger og stikker til slutt av med mannen hennes.

En annen er en jeg husker gjorde inntrykk i barndommen, nemlig pastoren og stefaren i Fanny og Alexander. Heldigvis får han sin straff når han brenner ihjel i sengen sin som er dynket med parafin.

Jeg kommer nok på flere etterhvert. Hvilke er de ondeste og mest psykopatiske karakterene dere kjenner til?

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Michael Myers er utrolig skummel! Får skikkelig grøsninger bare jeg ser han på ett bilde.

• Liker 1
Skrevet

Han som har hovedrollen i Ondskapens hotell.. Huff... Jeg blir fysisk syk av å se han på et bilde.

• Liker 1
Gjest badeand1
Skrevet

Han som har hovedrollen i Ondskapens hotell.. Huff... Jeg blir fysisk syk av å se han på et bilde.

Mamma også. :fnise:

Skrevet

John Doe.

Skrevet

Enig med deg. Ihvertfall i Ondskapens hotell som er den skumleste filmen jeg vet om.

Ellers syns jeg Jack Nicholsen er litt sexy til å være så gammel :)

Gjest uAnonymBruker
Skrevet

Pompel & Pilt...

Helt enig, opp og ned og i mente, hands down de mest forstyrrende karakterene noen sinne!

Skrevet

Pompel & Pilt...

Neida, snåle de vel :)

Gjest Bustenskjold
Skrevet

Neida, snåle de vel :)

Som i denne episoden, hvor han surrer "tauet" rundt halsen?

Pedagogisk riktig barnetv indeed :skratte:

• Liker 1
Gjest Applecore
Skrevet

Vet ikke om han skal være med i serien Game of Thrones, men i bøkene er Ramsay Bolton den desidert ondeste karakteren jeg har vært borti :/

• Liker 1
Skrevet

Anton Chigurh (Javier Bardem) i No Country for Old Men.

Og biskopen i Fanny og Alexander, ja.

• Liker 2
Skrevet

Som i denne episoden, hvor han surrer "tauet" rundt halsen?

Pedagogisk riktig barnetv indeed :skratte:

Nå er vel denne laget på en tid hvor alt ikke måtte være så veldig pedagogisk riktig hele tiden. Barn så jo på det så litt bra var det kanskje?

Skrevet

Dexter så klart! :P

Hæh? Får du frysninger av han? Han har jo flest sympatiske trekk...

• Liker 5
Skrevet

Dexter så klart! :P

Hvis du mener at han er "ond", så lurer jeg på hvor mye av serien du egentlig har fått med deg...

• Liker 3
Gjest Bustenskjold
Skrevet

Nå er vel denne laget på en tid hvor alt ikke måtte være så veldig pedagogisk riktig hele tiden. Barn så jo på det så litt bra var det kanskje?

Hvis den typiske målgruppen for Pompel & Pilt som barnetv er tilsvarende representativ for snittet av brukerne her inne, så..

Næh glem det.. :lur:

Skrevet (endret)

Hvis du mener at han er "ond", så lurer jeg på hvor mye av serien du egentlig har fått med deg...

Jeg har sett alt som er kommet ut, med unntak av den siste sesongen. Tja.. Jeg vet ikke hvor du mener den grensa går, men jeg vil si han er ond. :)

Og nei, jeg får ikke frysninger av Dexter. :P

Endret av Explosive

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...