Gjest Cosette Skrevet 30. desember 2011 #1 Skrevet 30. desember 2011 Noen film-, tv- og romankarakterer er så onde og psykopatiske at man fryser på ryggen og helst har lyst til å kaste en øks etter dem. Jeg kom på dette nå fordi jeg har fulgt med på Mildred Pierce i julen, og der er datteren Veda utrolig grusom. Misbruker moren verbalt, lopper henne for penger og stikker til slutt av med mannen hennes. En annen er en jeg husker gjorde inntrykk i barndommen, nemlig pastoren og stefaren i Fanny og Alexander. Heldigvis får han sin straff når han brenner ihjel i sengen sin som er dynket med parafin. Jeg kommer nok på flere etterhvert. Hvilke er de ondeste og mest psykopatiske karakterene dere kjenner til? 1
Lana Del Rey Skrevet 30. desember 2011 #2 Skrevet 30. desember 2011 Michael Myers er utrolig skummel! Får skikkelig grøsninger bare jeg ser han på ett bilde. 1
Kanutten Skrevet 30. desember 2011 #3 Skrevet 30. desember 2011 Han som har hovedrollen i Ondskapens hotell.. Huff... Jeg blir fysisk syk av å se han på et bilde. 1
Gjest badeand1 Skrevet 30. desember 2011 #4 Skrevet 30. desember 2011 Han som har hovedrollen i Ondskapens hotell.. Huff... Jeg blir fysisk syk av å se han på et bilde. Mamma også.
Capricorn Skrevet 30. desember 2011 #7 Skrevet 30. desember 2011 Han som har hovedrollen i Ondskapens hotell.. Huff... Jeg blir fysisk syk av å se han på et bilde. Enig med deg. Ihvertfall i Ondskapens hotell som er den skumleste filmen jeg vet om. Ellers syns jeg Jack Nicholsen er litt sexy til å være så gammel
Gjest uAnonymBruker Skrevet 30. desember 2011 #9 Skrevet 30. desember 2011 Pompel & Pilt... Helt enig, opp og ned og i mente, hands down de mest forstyrrende karakterene noen sinne!
Capricorn Skrevet 30. desember 2011 #10 Skrevet 30. desember 2011 Pompel & Pilt... Neida, snåle de vel
Gjest Bustenskjold Skrevet 30. desember 2011 #11 Skrevet 30. desember 2011 Neida, snåle de vel Som i denne episoden, hvor han surrer "tauet" rundt halsen? Pedagogisk riktig barnetv indeed 1
Gjest Applecore Skrevet 30. desember 2011 #12 Skrevet 30. desember 2011 Vet ikke om han skal være med i serien Game of Thrones, men i bøkene er Ramsay Bolton den desidert ondeste karakteren jeg har vært borti :/ 1
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2011 #14 Skrevet 31. desember 2011 Anton Chigurh (Javier Bardem) i No Country for Old Men. Og biskopen i Fanny og Alexander, ja. 2
Capricorn Skrevet 31. desember 2011 #15 Skrevet 31. desember 2011 Som i denne episoden, hvor han surrer "tauet" rundt halsen? Pedagogisk riktig barnetv indeed Nå er vel denne laget på en tid hvor alt ikke måtte være så veldig pedagogisk riktig hele tiden. Barn så jo på det så litt bra var det kanskje?
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2011 #16 Skrevet 31. desember 2011 Dexter så klart! Hæh? Får du frysninger av han? Han har jo flest sympatiske trekk... 5
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2011 #18 Skrevet 31. desember 2011 Dexter så klart! Hvis du mener at han er "ond", så lurer jeg på hvor mye av serien du egentlig har fått med deg... 3
Gjest Bustenskjold Skrevet 31. desember 2011 #19 Skrevet 31. desember 2011 Nå er vel denne laget på en tid hvor alt ikke måtte være så veldig pedagogisk riktig hele tiden. Barn så jo på det så litt bra var det kanskje? Hvis den typiske målgruppen for Pompel & Pilt som barnetv er tilsvarende representativ for snittet av brukerne her inne, så.. Næh glem det..
Explosive Skrevet 31. desember 2011 #20 Skrevet 31. desember 2011 (endret) Hvis du mener at han er "ond", så lurer jeg på hvor mye av serien du egentlig har fått med deg... Jeg har sett alt som er kommet ut, med unntak av den siste sesongen. Tja.. Jeg vet ikke hvor du mener den grensa går, men jeg vil si han er ond. Og nei, jeg får ikke frysninger av Dexter. Endret 31. desember 2011 av Explosive
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå