Gjest Solsmil Skrevet 31. desember 2011 #21 Del Skrevet 31. desember 2011 kjøp på bilset kebab har seriøst den beste kebaben i hele norge. og ikke noe tull med dem heller. men skjønner skepsisen til kebabsjapper generelt - er ikke alle som er like nøye på alt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2011 #22 Del Skrevet 31. desember 2011 Kebab kan være farlig. Det er mange grunner til det, men i hovedsak relatert til kjøtt av ukjent opprinnelse, manglende kjøling og dårlig hygiene. Selv spiser jeg kebab minst en gang i uken og foruten ett par runder med løs mage i en time eller to ikke opplevd problemer. Se an hvor du kjøper, og velg kebab med omhu. Jeg velger heller rent kjøtt (kylling eller lam) enn den normale farsedeigen. Personlig er kylling shawarma min favoritt, gjerne hos Mediterranean Grill. Bislett Kebab har jeg aldri skjønt meg på. Deigete pitabrød med farsedeig, grønnsaker og et lass med dressing. Hver sin smak.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2011 #23 Del Skrevet 31. desember 2011 Jeg har hørt noen rykter om at noen tømmer sæd i den, men er det bare propagonda eller det tilfelle enkelte steder? Finner det litt vanskelig å tro at noen som lever av å selge mat skal gjøre slikt. Hva skal det være godt for? Been there! Men det skjedde etter jeg hadde avslått frieriet til han som drev sjappa.... Har ikke spist kebab siden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
momo Skrevet 31. desember 2011 #24 Del Skrevet 31. desember 2011 Tror bare man skal være litt nøye med hvor man kjøper det. Selv kjøper jeg bare fra et sted her i byen, og velger kylling. Selv så har jeg blitt matforgifta av mat på MC donalds. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Levitate Skrevet 1. januar 2012 #25 Del Skrevet 1. januar 2012 Dette kommer vell helt an på hvor du kjøper kebaben? Jeg spiser kebab engang i blant, men det er på en restaurant. Jeg tør ikke kjøpe kebab i typiske kebabsjapper, for er en smule redd for å bli matforgiftet. Takke meg til skikkelig kvalitetskebab!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2012 #26 Del Skrevet 1. januar 2012 Var det jeg tenkte meg ja I oslo har kebab sjapper blitt tatt for dette av mattilsynet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2012 #27 Del Skrevet 1. januar 2012 Kebab er farlig på grunn av rensligheten til de som selger det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hulaboer Skrevet 1. januar 2012 #28 Del Skrevet 1. januar 2012 Har spist en del kebab, og aldri blitt syk eller dårlig av det. Når det er sagt vil jeg helst ikke tenke på de hygieniske forholdene på de fleste kebabsjapper. Det er sannsynligvis ikke noe å skryte av. Og en dag går jeg vel på en smell, men det kan man også på såkalt anerkjente restauranter... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rivera Skrevet 1. januar 2012 #29 Del Skrevet 1. januar 2012 Farlig eller ikke.., jeg har spist kebab i flere år uten å få noen problemer *bank i bordet*. Tror ikke nødvendigvis kebab i seg selv er farlig å spise, men heller hvor flink de som driver kebabsjappen er til å holdet stedet renslig osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hulaboer Skrevet 1. januar 2012 #30 Del Skrevet 1. januar 2012 Det er folkene som er farlige, ikke kebaben 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MorAase Skrevet 1. januar 2012 #31 Del Skrevet 1. januar 2012 I oslo har kebab sjapper blitt tatt for dette av mattilsynet Lenke til rapport eller annet bekreftende medium? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Consensio Skrevet 1. januar 2012 #32 Del Skrevet 1. januar 2012 Spist kebab i alle år, men da gjerne ekte kebab fra en seriøs sjappe. Ser mye på rensligheten, hvordan de håndterer maten, om mattilsynet noensinne har midlertidig stengt sjappa osv Kjøper aldri kebab fra en random sjappe som jeg ikke aner noenting om 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå