Gjest Anonymous Skrevet 22. desember 2003 #1 Skrevet 22. desember 2003 Jeg var ute på byen i helga sammen med en venninne. Der traff vi en som hun kjenner fra før, og som jeg har sett ute tidligere. Jeg la merke til han for lenge siden, da han er veldig søt. Venninna mi kjenner han ganske godt fra før- iallefall så ble vi stående å snakke mye jeg og han. Vi danset tett og hadde det gøy. Vi var begge ganske fulle..Han tok meg i handa og dro meg med rundt på det stedet der vi var. Var sammen med han hele kvelden, og på slutten kysset han meg.. Men så da vi skulle gå ble jeg stående å vente på jakka mi. han stod bak meg, men da jeg hadde fått jakka så var han vekk!! trodde han ventet på meg, men det gjorde han altså ikke. Vi hadde ikke avtalt noe om nachspiel ol, men jeg ble skuffa da han bare dro..Fikk inntrykk av at han likte meg. Ikke var jeg innpåsliten heller, det var han som dro meg med rundt og ville være sammen med meg. Traff han etterpå i kebabkø sammen med kompisen, da jeg var på vei hjem. Da spurte jeg han hvor de var på vei, og han sa at han skulle hjem til kompisen.. " Eller til deg", sa han..! Jeg spøkte det bort. Sa at jeg måtte gå, og han gav meg en klem og sa at vi fikk treffes en annen gang ute. Nå klarer jeg ikke å slå meg til ro med dette, er jo begynt å bli ganske så betatt av denne karen..Tenker på han hele tida og har lyst til å ta kontakt med han , men tør ikke. vet at han for ikke så lenge siden ble singel etter å ha vært sammen med en jente i flere år. Nå er det snart jul og jeg får ikke sett han på lenge.. Hvordan vil dere tolke dette, er han helt uinteressert i meg siden han " stakk av"? Eller har jeg fortsatt et håp? Hvordan oppfører jeg meg neste gang jeg treffer han?
Gjest gjest1 Skrevet 22. desember 2003 #2 Skrevet 22. desember 2003 Ville tatt det med ro i jula. Snakk med venninna di, kanskje dere kan skrape sammen en nyttårsfest? Da er det bare å invitere nær og fjern. Og forhåpentlig noen som blir nær..... Lykke til
Gjest Anonymous Skrevet 22. desember 2003 #3 Skrevet 22. desember 2003 Det går ikke med nyttårsfest, da hverken jeg eller han er i byen da..
Gjest gjest1 Skrevet 22. desember 2003 #4 Skrevet 22. desember 2003 Fest utpå nyåret da? Eller vent til du treffer han ute på byen. Send en tøysete sms på nyttårsaften. En dårlig vits eller lignende. Omtrent som da vi var små og stjal lua til de vi likte
Gjest Poirot Skrevet 22. desember 2003 #5 Skrevet 22. desember 2003 Jeg ville tolket det som at han ikke var interessert. Neste gang dere møtes kan du jo be om tlf nr?
Gjest Anonymous Skrevet 22. desember 2003 #6 Skrevet 22. desember 2003 Huff, håper ikke du har rett, Poirot..! Hva kan jeg gjøre?? Vil jo så gjerne at han skal like meg..! :oops:
Gyldenløwe Skrevet 22. desember 2003 #7 Skrevet 22. desember 2003 Jeg ville ikke lagt så mye i det. Altfor tidlig å gi opp, jenta! Vi menn er enkle, ikke tolk så mye.
Gjest gjest1 Skrevet 22. desember 2003 #8 Skrevet 22. desember 2003 Ut fra slutten av ditt inlegg virker det jo som han er litt interessert. Det er jo lov og håpe.
Gjest Madam Felle Skrevet 22. desember 2003 #9 Skrevet 22. desember 2003 Jeg ville tolket det som at han ikke var interessert. Neste gang dere møtes kan du jo be om tlf nr? Enig med poirot her, for hadde han ville noe mer hadde han ventet.
Gjest care Skrevet 22. desember 2003 #10 Skrevet 22. desember 2003 :klø: O boy- dette var vanskelig.... tja enten venter du eller så tar du kontakt...hva har du å tape? :blunke: Forøvrig kan du jo lytte til manne rådet her inne, likte den der "at menn er enkle"... :blunke:
Gjest Anonymous Skrevet 22. desember 2003 #11 Skrevet 22. desember 2003 Gyldenløwe, hvorfor stakk han bare, da? Virker jo ikke akkurat så veldig interessert..Hvorfor gjør menn sånne ting??
Gjest Lea Skrevet 22. desember 2003 #12 Skrevet 22. desember 2003 Med fare for å ta feil: Jeg ynes at det høres ut som denne karen bare er ute etter å more seg. Ville ikke satset på at han er et fast-forhold-emne. Men dette er utfra det du skriver. Nesten umulig å vite for den som ikke kjenner ham (og deg). Jeg ville gitt ham litt tid. Hvis han er den typen som jeg tror han er, så vil "mas" virke motsatt på ham og han trekker seg unna. Vet til du treffer på ham igjen. Se om han fortsatt viser interesse for deg.
Gjest Anonymous Skrevet 22. desember 2003 #13 Skrevet 22. desember 2003 Jeg tror jeg vil følge rådet ditt, Lea. Det er bare så fryktelig vanskelig å holde seg unna når man begynner å bli forelska..
Gjest Lea Skrevet 22. desember 2003 #14 Skrevet 22. desember 2003 Tro meg.. det vet jeg alt om Høres ut som en fyr jeg var forelska i en gang. Utrolig slitsomt å ikke kunne gjøre noe, bare vente og se. Og vannvittig irriterende når jeg fant ut at han ikke var interessert i annet enn løse forbindelser etter å ha ventet i en evighet :x .
Gyldenløwe Skrevet 22. desember 2003 #15 Skrevet 22. desember 2003 Gyldenløwe' date=' hvorfor stakk han bare, da? Virker jo ikke akkurat så veldig interessert..Hvorfor gjør menn sånne ting??[/quote'] Øh, dere hadde møttes en gang, dere var fulle og han var sammen med kompisen sin. Dere hadde det gøy, men så hadde han andre forpliktelser/lyster/whatever. Jeg sier ikke at oppførselen er det universelle mannetegnet for "jeg vil være kjæresten din og ta vare på deg for alltid", men det er helt umulig å si noe om hva han vil/ikke vil på bakgrunn av det her. Sørg for å møte ham igjen i en litt mer intim setting og sørg for at han får med seg at du er interessert. Så tar du det litt med ro og ser hva som skjer. Hvem i hel... er det som har lært kvinner å tolke menn? :klø: Hvis du får usikre signaler er det som regel fordi avsender er usikker selv. Signalene ved "interessert mann"/"ikke interessert mann" pleier å være ganske rett fram ...
Gjest Anonymous Skrevet 22. desember 2003 #16 Skrevet 22. desember 2003 Takk skal du ha, Gyldenløwe, ser at jeg ordla meg helt feil, har ingen rett på å skjære alle menn over en kam.. Jeg vet ikke hvordan jeg skal tolke signalene hans, spør du meg så er de vel nokså klare siden han ikke gadd å treffe meg. Jeg er ikke typen som liker spill, og jeg hater å tolke frem og tilbake. Hvorfor skal man alltid være så redd for å skremme bort folk? Er det ikke bedre å være ærlig enn å bedrive sånt frem og tilbake-tull? Synes det blir så jævlig komplisert hvis man skal gå rundt å være redd for at " ånei, nå tror han at jeg er interessert, så da har jeg skremt han vekk"!Ol. Trodde menn ble redde og skeptiske hvis ei jente fortalte at hun er interessert..??
Gjest care Skrevet 22. desember 2003 #17 Skrevet 22. desember 2003 Men men men, hvis du er sååå forelska, hvorfor kan du bare ikke ringe han. Hva har du å tape. Ja, ok han var bare ute for å ha det gøy. Kanskje han ikke tenker på forhold. Men få opp øynene hans. Ring han da vel... :blunke:
Gjest Anonymous Skrevet 22. desember 2003 #18 Skrevet 22. desember 2003 Fordi jeg er redd for å skremme han..Redd for å ødelegge alle sjanser jeg har, og da kommer jeg til å angre. Jeg har virkelig lyst til å bli kjent med han, og om jeg spolerer alt nå, så vil jeg ikke ha en sjans i havet.. Huff, jeg skjønner ikke helt, jeg er en alminnelig oppegående søt jente ( iallefall normalt pen), vennene mine sier jeg er ufattelig sjarmerende..Så hva er det jeg gjør galt?
Gjest Anonymous Skrevet 22. desember 2003 #19 Skrevet 22. desember 2003 hva kan jeg si til meg selv for å få en litt mer "gi faen" holdning til han?
Gjest Lea Skrevet 22. desember 2003 #20 Skrevet 22. desember 2003 hva kan jeg si til meg selv for å få en litt mer "gi faen" holdning til han? Det nytter nok ikke i din tilstand
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå