Gå til innhold

Hoe-party...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Awkwaaard! Heh. Jaa, jeg skal på hore-party i morgen, og jeg kjøpte meg korsett i dag! Noen som har noen forslag til hva jeg kan ha på meg annet enn korsettet? Og om hvordan jeg kan sminke meg, eller ha håret? :sexy:

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du skal være hoe? Hva med stringtruse? Går fint sammen med korsett det ;) Noen høye sko også, og så er du klar :sexy:

• Liker 2
Skrevet

Høres... gøy ut. Noen her hadde skjøge-fest, eg syns det var ganske treffende når eg såg hvem som var på den festen :popcorn: De var ikkje akkurat kjent for å holde beina krysset :gjeiper:

Uansett.. Nettingstrømper/nettingstrømpebukse, mini-mini-mini skjørt eller bootyshorts, høye hæler (støvletter), masse sminke og ei lita veske. Om du skal ha bh, så pass på at sånn ca halve tyter ut. Evt. så kan du bare kle deg slik jenter som regel kler seg når de skal på byen. De ligner jo ganske mye på streetwalkers, så det funker nok. :sjenert:

• Liker 6
Skrevet

Hva faen er vitsen med det? :klo:

• Liker 5
Skrevet

Tror det holder med det du går med til vanlig.

• Liker 3
Skrevet

Jeg trodde sånne selskaper gikk av moten på åtti tallet. Hvem er det som har funnet på det ?

Det høres ut som en anledning til å drite ut folk.

Jeg regner med at guttene skal være halliker .

Skrevet

Jeg trodde sånne selskaper gikk av moten på åtti tallet. Hvem er det som har funnet på det ?

Det høres ut som en anledning til å drite ut folk.

Jeg regner med at guttene skal være halliker .

ja.. det er ikke halloween nå :lete:

• Liker 1
Skrevet

Hahahha, holder med sånn jeg går til vanlig? Store hettegensere og jeans? Tror jeg neppe. Men takk for at du ser sånn på meg, det varmer :)

Guttene skal være "pimps", de. Og joda, det høres kanskje "ille" ut for dere, men det blir nok gøy! Dessuten ba jeg bare om forslag til hva jeg kunne ha på meg, ikke om meningene deres til hvordan dette kom til å gå...

• Liker 1
Gjest uAnonymBruker
Skrevet

Horene jeg har sett går som regel rundt i miniskjørt og collegegenser med spy på. De har heroinknekk i knæra og er rynkete og usminka, evt usminka men med lilla leppestift.

• Liker 8
Skrevet

Kle deg som Harald Eia når han parodierer Lena fra Døden på Oslo S.

• Liker 2
Skrevet

Sist gang jeg var på en slik fest, valgte jeg å være hallik (selv om jeg er jente).. Dress med singlet under, masse gullsmykker og stokk :)

• Liker 2
Skrevet

Haha, enda en arena hvor gutta får se hauger av halvnakne damer i sexy undertøy, uten at de selv trenger å ofre noe som helst. Enkelte kvinner har misforstått mye på mange felt i samfunnet. Ang bekledning er det vel bare å ta på det mest vulgære du har.

• Liker 2
Skrevet

Jeg endte med en helt vanlig svær t-skjorte, svarte bukser og en skinnende vest.... Sminken var helt jævlig, og jeg rettet håret (for jeg har syke krøller.. er så lei!).... Så jeg så ikke så horete ut, i motsetning til andre som var der.... Hehe!

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes slike pimp and hoe fester er super harry :ler: og har aldri skjønt vitsen. Sorry, jeg måtte bare.

• Liker 3
Skrevet

Fordi alle er forskjellige, vel? Når en er i tenåra finner man på temmelig mye rart... og hver sin smak, ikke sant? :D

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet (endret)

http://www.superkul.no mye dirty der om man tørr ;;

Affiliate link fjernet

Bond, mod

Endret av Bond
  • Liker 1
Skrevet

Haha, jeg må si det er underholdende å se hva folk lirer av seg av latterligheter på internett bare fordi de er anonyme. Som om du, ts, bryr deg om "inga22" eller "reidarlikersommerfugler" synes festen du skal på, som de ikke vet noe om annet om enn kleskoden, er harry, teit, barnslig osv. - Iblant er det så lavt nivå på dette nettstedet at jeg kjenner jeg lurer på om hele Norge består av sladrekjerringer og særinger. Kjente at etter å ha lest 5-6 ulike tråder om helt uskyldige tema der folk ber om råd, for så å bli "utskjelt" for dårlig smak o.l. toppet det seg. Ta dere sammen a folkens, det burde være flaut for dere å komme med sånt irrelevant vas HELE tiden.

Temafester er morsomt, visse vennegjenger holder på med dette gjennom store deler av livet og det er både underholdende og identitetsskapende for dem som gruppe. Det er godt mulig det er "harry" å holde temafester, men det er da høyst subjektivt. Jeg synes det er "harry" å være en bitter einstøing som nekter å gå på temafest. Det er jo forsåvidt også HELT valgfritt å stille opp i sosiale lag eller å bli hjemme:)

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Haha, jeg må si det er underholdende å se hva folk lirer av seg av latterligheter på internett bare fordi de er anonyme. Som om du, ts, bryr deg om "inga22" eller "reidarlikersommerfugler" synes festen du skal på, som de ikke vet noe om annet om enn kleskoden, er harry, teit, barnslig osv. - Iblant er det så lavt nivå på dette nettstedet at jeg kjenner jeg lurer på om hele Norge består av sladrekjerringer og særinger. Kjente at etter å ha lest 5-6 ulike tråder om helt uskyldige tema der folk ber om råd, for så å bli "utskjelt" for dårlig smak o.l. toppet det seg. Ta dere sammen a folkens, det burde være flaut for dere å komme med sånt irrelevant vas HELE tiden.

Temafester er morsomt, visse vennegjenger holder på med dette gjennom store deler av livet og det er både underholdende og identitetsskapende for dem som gruppe. Det er godt mulig det er "harry" å holde temafester, men det er da høyst subjektivt. Jeg synes det er "harry" å være en bitter einstøing som nekter å gå på temafest. Det er jo forsåvidt også HELT valgfritt å stille opp i sosiale lag eller å bli hjemme:)

Jeg vet det meg du sikter til og jeg sa ingen ting om TEMAfester. Jeg snakket kun om hore og pimp fester som jeg synes er superharry. Det må jeg få lov til mene, og har faktisk selv vært på flere temafester, men ikke hore og pimp fester som jeg synes er teit og harry. Hver sin smak,

• Liker 1
Gjest Sunshine23
Skrevet

Hva kledde du deg ut som og var det gøy?

AnonymBruker
Skrevet

Hahaha, nå er ts 15 år, så det er kanskje ikke så rart at tema på festen var hoe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...