Jonas.Stvg Skrevet 30. desember 2011 #1 Skrevet 30. desember 2011 (endret) Hei, Jeg er en kar på 24 år fra stavanger, jeg er 188 høy, brunt hår, grønne øyne og trent. Jeg får egentlig ganske mange komlimenter på utseendet mitt, men alle har jo forskjellig smak. Jeg tenner på eldre, mer erfarene damer, som har rundet 30år. Men jeg finner ingen damer som ønsker yngre menn, verken for one-night, eller for et lengre sexuelt forhold. Hva er dere damers tanker rundt dette? og har dere noen forslag til f.eks utesteder hvor eldre damer er for å treffe yngre i stavanger? (og når jeg bruker ordet "eldre" så mener jeg at de er eldre enn meg, ikke at de er gamle. Jeg ser ikke på en kvinne i 30-40 års alderen som gammel, men eldre enn meg) Endret 30. desember 2011 av Jonas.Stvg
Gjest Bustenskjold Skrevet 30. desember 2011 #2 Skrevet 30. desember 2011 Bare et lite tips TS : Damer som har runda 30 er ikke "eldre".. De er eldre på den måten at de er eldre enn deg, men når de blir nevnt generelt som "eldre"... "Eldre" får i hvertfall meg til å tenke på kvinner i pensjonsalder... 1
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2011 #3 Skrevet 30. desember 2011 Det er ikke tillatt med kontaktannonser på KG.
Kråkesaks Skrevet 30. desember 2011 #4 Skrevet 30. desember 2011 Tråden er ryddet for kontaktannonse. Kråkesaks, moderator.
Gjest "gjest" Skrevet 30. desember 2011 #5 Skrevet 30. desember 2011 (endret) Hei, Jeg er en kar på 24 år fra stavanger, jeg er 188 høy, brunt hår, grønne øyne og trent. Jeg får egentlig ganske mange komlimenter på utseendet mitt, men alle har jo forskjellig smak. Jeg tenner på eldre, mer erfarene damer, som har rundet 30år. Men jeg finner ingen damer som ønsker yngre menn, verken for one-night, eller for et lengre sexuelt forhold. Hva er dere damers tanker rundt dette? Mange kvinner hadde elsket deg. Dog er ikke en dame på 30 år en eldre kvinne, for deg. Du er bare seks år yngre. Endret 30. desember 2011 av "gjest"
Gjest Bustenskjold Skrevet 30. desember 2011 #6 Skrevet 30. desember 2011 Mange kvinner hadde elsket deg. Dog er ikke en dame på 30 år en eldre kvinne, for deg. Hun er bare seks år yngre. Det får jeg til å bli 18...
Gjest "gjest" Skrevet 30. desember 2011 #7 Skrevet 30. desember 2011 (endret) Det får jeg til å bli 18... Rettet. Endret 30. desember 2011 av "gjest"
Gjest Katten. Skrevet 31. desember 2011 #8 Skrevet 31. desember 2011 En bør være ganske elegant når en sjekker eldre damer. Noen vil kanskje ha en ung jypling som de selv kan lære opp, men modenhet, lekenhet, selvtillit og energi kommer en veldig langt med.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå