Jonas.Stvg Skrevet 30. desember 2011 #1 Skrevet 30. desember 2011 (endret) Hei, Jeg er en kar på 24 år fra stavanger, jeg er 188 høy, brunt hår, grønne øyne og trent. Jeg får egentlig ganske mange komlimenter på utseendet mitt, men alle har jo forskjellig smak. Jeg tenner på eldre, mer erfarene damer, som har rundet 30år. Men jeg finner ingen damer som ønsker yngre menn, verken for one-night, eller for et lengre sexuelt forhold. Hva er dere damers tanker rundt dette? Endret 30. desember 2011 av Kråkesaks
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2011 #2 Skrevet 30. desember 2011 Må bare spørre om hva som frister siden du ordet erfaren. hva forventer du deg=
Kråkesaks Skrevet 30. desember 2011 #3 Skrevet 30. desember 2011 Tråden er ryddet for kontaktannonse. Kråkesaks, moderator.
Jonas.Stvg Skrevet 30. desember 2011 Forfatter #4 Skrevet 30. desember 2011 Må bare spørre om hva som frister siden du ordet erfaren. hva forventer du deg= En dame som vet hva de liker, og som tør å si det. og som kan ta kontroll hvis hun vil ha det annerledes..
Kråkesaks Skrevet 30. desember 2011 #5 Skrevet 30. desember 2011 Tråden er ryddet for identifiserende opplysninger. Kråkesaks, moderator.
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2011 #6 Skrevet 30. desember 2011 virker som det er mest yngre menn som etterlyser voksne damer, og ikke omvendt. One way street-opplegg det der. Det finnes noen eldre damer som liker yngre, men de er i fåtall.
Gjest Katten. Skrevet 31. desember 2011 #7 Skrevet 31. desember 2011 Om du tror du treffer blink ved å legge ut kontaktannonser, så har du tapt i ludo.
Steinar40 Skrevet 31. desember 2011 #8 Skrevet 31. desember 2011 (endret) virker som det er mest yngre menn som etterlyser voksne damer, og ikke omvendt. One way street-opplegg det der. Det finnes noen eldre damer som liker yngre, men de er i fåtall. Det finnes en del "yngre" menn som tar "eldre" damer fordi de ikke får tak i noe annet. Jeg vet om flere slike tilfeller. Endret 31. desember 2011 av Steinar40
Gjest Tidssone Skrevet 31. desember 2011 #9 Skrevet 31. desember 2011 Jeg vet om mange damer som liker yngre menn. Tror dette blir mer og mer vanlig å være åpen om og at et gammelt kjønnsrollemønster er i ferd med å forsvinne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå