Gå til innhold

Mer akseptabelt......

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Hvorfor er det "lov" for en som er ufrivillig barnløs å være nedfor og lei seg, når en som er ufrivillig enslig bare får beskjed om å ta seg sammen?

En som er ufrivillig barnløs har som regel noen å dele savnet og sorgen med - det har ikke den som er ufrivilig alene?

Gruer meg til nok en jul sammen med en "lykkelig familie" ....... da kommer savnet enda tydeligere fram................

:cry::cry::cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Klart det er lov, men det er trossalt lettere å gjøre noe med den ufrivillige ensligheten enn den ufrivillige barnløsheten... Det er mulig det er derfor? :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart det er lov' date=' men det er trossalt lettere å gjøre noe med den ufrivillige ensligheten enn den ufrivillige barnløsheten... Det er mulig det er derfor? :o[/quote']

Dersom du har nøkkelen til hvordan du løser den ufrivillige ensligheten vet jeg om mange som kan bli glade til jul! Vet om flere som ser på ufrivillig enslighet som sitt store mareritt, og jeg har dessverre ikke flere gode råd... så hvis du har tips?

Jeg mener at det absolutt er lov å være lei seg for å være ufrivillig enslig. Håper ting snur seg for deg-- og gir deg en :klem: slik en i mellomtiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...