AnonymBruker Skrevet 30. desember 2011 #1 Skrevet 30. desember 2011 Jeg har et litt spesielt ønske til invitasjonene mine. Eller, jeg tror selv at de er litt spesielle. Kanskje noen kan hjelpe meg? Jeg har laget invitasjonene våre selv. Men jeg har ikke skrevet noe. Det er litt vanskelig å forklare, men jeg vil ha tre ark inni kortet, altså de skal være et par cm mindre enn kortene. De skal være relativt tynne, med trykk og et design som jeg har fikset. Det blir à la "gave"-invitasjoner, der man får en kvadratisk eske med ark inni der invitasjon og info står. Skjønner dere? Hvor kan man få trykket slike, i den størrelsen og med det designet man ønsker?
Gjest Solstråla88 Skrevet 30. desember 2011 #2 Skrevet 30. desember 2011 Prøv bryllupsinvitasjoner.no
ivorybride Skrevet 1. januar 2012 #3 Skrevet 1. januar 2012 Vi lagde nettopp slike invitasjoner i gaveesker. Vi printet våre hos Vistaprint og størrelsen passet perfekt i esken. I tillegg la vi silkepapir rundt. Tror det går an å legge inn eget design hos vistaprint også. Kanskje det samme hos Optimalprint. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå