minienthe Skrevet 30. desember 2011 #1 Skrevet 30. desember 2011 er på jakt etter en pc-pute med isoporkuler i en formbar "pose" til bruk på fang, ikke skumgummi etc. trenger ikke koppholder, lys, vifter og annet dill, helst vanlig firkantet modell (dvs ikea sin utgår) og må kunne kjøpes på nett. noen som vet hvor jeg får tak i dette, evnt hva man søker på ? har snoket litt på ebay men vet ikke om jeg søker rett med "laptop cushion/pillow".
spinnwild Skrevet 30. desember 2011 #2 Skrevet 30. desember 2011 (endret) www.minipult.no og Portapad Endret 30. desember 2011 av spinnwild
minienthe Skrevet 30. desember 2011 Forfatter #3 Skrevet 30. desember 2011 portapaden har ikke de isoporkulene men minipulten var genial, bare satser på at det går an å velge farge. takk for info
Gjest SemperFi Skrevet 31. desember 2011 #5 Skrevet 31. desember 2011 (endret) Denne eller denne Endret 31. desember 2011 av SemperFi
minienthe Skrevet 1. januar 2012 Forfatter #6 Skrevet 1. januar 2012 Ikea ikea har ikke typen jeg er ute etter, kun den som er litt bananformet. de har heller ikke nettbestilling. Denne eller denne må ha de isoporkulene i pose under og det viftestyret trengs ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå