Gå til innhold

Drømmene har begynnt............

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde mitt første mareritt inatt ang bryllupet. Drømte først att jeg dro til

Kristins brudesalong for å kjøpe underskjørt, sko og resterende, men fikk

ingen hjelp. Jeg måtte skikkelig mase på dem, men de gadd ikke hjelpe meg.

Jeg ble skikkelig lei meg, for jeg hadde sett for meg a la pretty woman

betjening svinsende rundt meg med latter og hygge!!!!

Så drømte jeg att jeg ringte mamma fordi hun skulle være med meg å hente

kjolen min. Hun var veldig unvikende, og til slutt sa hun, "for å være helt ærlig,

så syns jeg dette bryllupet er ganske uinteressant. Herregud, folk gifter seg da

hver dag............"

Så drømte jeg att håret mitt var blitt satt opp på selve dagen, en stor topp bak

på hodet men toppen bare vokste og vokste, spennene falt ut og til slutt var

toppen forvandlet til ett kråkereir, som datt ned i pannen min......................

noen andre som begynner å bli litt psyko?????hva har du drømt???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har drømt mye rart jeg også, men dette hørtes skummelt ut :ler:

Drømte en gang at det var en time igjen til vielsen, og jeg adde glemt å kjøpe undertøyog strømper og måtte dra til byen for å kjøpe i siste liten!

Skrevet

hehe....

Jeg hadde en ekkel drøm for noen mnd siden:

Jeg drømte at jeg og forloveren min satt på venteværelset hos frisøren, og det satt en annen brud og hennes forlover der samtidig. Denne bruden hadde langt hår, og siden jeg hadde kort og mitt "gikk fort" skulle den andre bruden få satt opp sitt først, og jeg etterpå. (Dete var ca 1 time før vielsen) - og jeg skule få inn til frisøren 15 min før vielsen.

Så, mens vi ventet på at det ble min tur, så måtte vi ut å kjøpe meg BRUDEKJOLE!!!!

For det hadde jeg nemlig ikke funnet tidligere - og jeg ville ikke fortelle forloveren min det heller.

Så jeg prøvde å dra henne med meg på alle mulige kles-forretninger for å "snik-titte" på kjoleutvalget der, mens forloveren min kikket bare på gardiner og puter...... (ikke spør hvorfor det var gardiner og puter inne i de forretningene) :ler:

Da det var et kvarter igjen til jeg skulle til frisøren hadde jeg fremdeles ikke funnet noe, og forloveren min møtte på noen bekjente på gata.

Jeg følte panikken mer og mer - jo lengre hun snakket med dem :-?

Da det var 5 minutter igjen til frisøren (og 20 min igjen til vielsen) i drømmen, våknet jeg..... Heldigvis!

da slo hjertet så raskt at jeg var tydelig stresset!!!!!

:ler::ler::ler:

Neon flere slike drømmer kan jeg ikke huske, men jeg regner med at de kommer etterhvert!!! :-?

*klem*

Skrevet

Jo Tex, kom igjen à!!

Hadde forresten en til. Det var under middagen i bryllupet, da jeg kom inn i spisesalen satt alle mine kusiner med brudekjoler og lo av meg :o

:ler::ler::ler:

jeg må jo le da...............

Skrevet

Har fortalt om den før - drømte nemlig nokså fælt sist sommer en gang.

Vi skal ha "prøvevielse" dagen før bryllupet. Midt i alle siste liten-forberedelsene kommer jeg tuslende i joggedress og med uvasket hår (og jeg eier ikke en joggedress, en gang). Av en eller annen grunn har min kjære møtt opp i dress. Jeg skjønner ikke hvorfor. Men vi går inn i den vesle hvite steinkirka jeg er vokst opp i, bare at den er helt forandret. Innvendig er den nå en diger katedral med masse søyler overalt. Jeg ser verken alteret eller presten. Men det er masse mennesker overalt, og de ser rart på meg. Plutselig går det opp for meg at dette virkelig er VIELSEN, her er jeg uten kjole og fullstendig upyntet. Og da vi endelig kommer fram til alteret, innser jeg til min gru at min kjære er sønn av Kongen (fortsatt min helt vanlige kjæreste, i drømmen min har han bare fått en annen pappa)...

Da våknet jeg, gitt!

Skrevet

Jeg har også slike mareritt drømmer, det er helt for jævlig.

Drømmer at typen stikker rett frø, at det kun er mine uvenner som kommer til bryllupet, at jeg har glemt hele bryllupet og kommer på det ca 2 timer før, mangler da alt.

På sist drøm reiste jeg meg opp under middagen og hylte "dette er det verste bryllupet jeg har hatt, jeg går"

Håper at jeg ikke sanndrømmer, jeg er redd jeg :(

Skrevet

"Hvis en mann drømmer om en frisør kan han bli utsatt for sladder. Er du en kvinne kan du komme du til å oppleve en familieskandale. "

Skrevet

Ikke si sånt à!!!!!!!!! :o

Skrevet

Har ikke drømt så mye ennå jeg, men det kommer sikkert når det nærmer seg littegranne mer.. :-?

Skrevet

:ler:

Jeg drømte at ingen ville snakke med meg i bryllupet mitt, så jeg gikk og vasket klær. Og når bandet kom på så hadde min svigerfar booket band som stilte i rutete canadaskjorter og olabukse :ler:

Skrevet
:ler:

Jeg drømte at ingen ville snakke med meg i bryllupet mitt, så jeg gikk og vasket klær. Og når bandet kom på så hadde min svigerfar booket band som stilte i rutete canadaskjorter og olabukse :ler:

uff da :hoho:

Skrevet

Jeg drømmer også....Bare for et par netter siden sist gang! Og de drømmene jeg har hatt dreier seg om kirken! Ikke noe morsomt.....!

Godt å se det er flere enn meg :wink:

Skrevet

Jeg drømmer selvfølgelig at presten vi fikk booket etter måneders arbeid brått bestemmer seg for å flytte til Afrika....

Skrevet

Drømmer hele tiden at kjolen min er alt for liten selve bryllupsdagen.

Det er sikkert fordi jeg har kjøpt for liten kjole og er derfor redd for at jeg ikke skal klare og gå ned nok i vekt.

Selv om jeg tror det skal gå greit, for jeg har allerede gått ned 7 kg.

Så nå tror jeg ikke det mangler mye før kjolen passer. Og uansett kan kjolen syes ut 5 cm, og da vet jeg at den passer. Men jeg har egentlig bestemt meg for at jeg skal klare og gå ned nok i vekt.

:D :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...