Gjest ninanina Skrevet 30. desember 2011 #1 Skrevet 30. desember 2011 Vi er en familie på 4 (2 tenåringsbarn) som vil ta en 2-ukers ferie i Hellas til sommer'n. Ønsker oss en avslappende ferie på FINT hotell med herlig strand i tilknytning til det. Det er bare så vanskelig å velge! Har vært på Kypros og Kos tidligere, men vil prøve noe nytt. Har sett litt på all inklusive, men vet ikke helt. Litt av sjarmen å gå på forskjellige restauranter om kveldene også og med store barn er jo det enkelt. Noen som har noe å anbefale? Eller tips å komme med?
Gjest Elissima Skrevet 30. desember 2011 #2 Skrevet 30. desember 2011 Hva med Glyfada utenfor Athen? Er utrolig flott der, og masse å gjøre i nærheten. F.eks Akropolis, båtturer, vandring i Plaka (gamlebyen). Mine venner som er derfra anbefaler dette hotellet: http://www.hotelseaview.eu/ men det fins nok av andre alternativer også. Tror Norwegian eller Sas flyr direkte til Athen, ellers blir det med mellomlanding.
challenger Skrevet 30. desember 2011 #3 Skrevet 30. desember 2011 Jeg var på Naxos et år, og synes det var en kjempefin øy. Der hadde de noen veldig fine hoteller som lå omtrent rett ved stranden. Veldig søt og koslig by. Ellers vil jeg anbefale Mykonos, også en veldig vakker øy.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå