AnonymBruker Skrevet 30. desember 2011 #1 Skrevet 30. desember 2011 Jeg har aldri løpt avgårde til butikkene for dette, er det noe å hente, eller er det mest "restesalg"? I romjula hadde noen butikker 50% på alt bortsett fra det aller aller nyeste, er det slik på nyttårssalget også?
gladidag Skrevet 31. desember 2011 #2 Skrevet 31. desember 2011 Jeg venter på en kåpe skal komme på salg...ellers er jeg på jakt etter en svart smal penbukse..og kanskje etpar ikke for høye pumps...Ellers er det ikke mye jeg MÅ ha..men kjøper ofte litt basisplagg av god kvalitet når det er salg.
murray Skrevet 31. desember 2011 #3 Skrevet 31. desember 2011 Kjøpte ei kåpe fra hm på salg. Har sett på den i hele høst og plutselig var det halv pris
Gjest Apophis Skrevet 1. januar 2012 #4 Skrevet 1. januar 2012 Om eg tilfeldigvis ser noe fint når eg er innom de forskjellige butikkene, ja, då benytter eg meg av salget. Men eg tråler ikkje butikkene i håp om å finne noe å kjøpe. Nettbutikker er ein fin ting :gjeiper:
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2012 #5 Skrevet 1. januar 2012 Er ikke romjuls salg og nyttårs salg ganske like, eller får de flere salg varer i januar ? :gjeiper: Kortet går varmt når det er salg ja
challenger Skrevet 1. januar 2012 #6 Skrevet 1. januar 2012 Jeg finner sjelden noe på salg når det kommer til klær. Det eneste som er igjen er XS og XL i størrelser, og jeg skulle helst hatt noe i mellom:p
Gjesten Skrevet 1. januar 2012 #7 Skrevet 1. januar 2012 Jeg benytter meg av halv pris på julesjokolade 5
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2012 #8 Skrevet 1. januar 2012 Mange varer som er på salg i romjula, blir ytterligere billigere i januarsalget. Vet ikke om dette gjelder alle butikker, men jeg jobber i klesbutikk, og hos oss er det sånn
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2012 #9 Skrevet 2. januar 2012 Er det noen som vet når salget startet på de ulike stedene? Tenker nå på steen og strøm, paleet, eger osv..? Jeg vet at de har en spesiell dato (slik har det ihvertfall vært tidligere) de starter salget på..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå