Gå til innhold

Nyttårssalg!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har aldri løpt avgårde til butikkene for dette, er det noe å hente, eller er det mest "restesalg"?

I romjula hadde noen butikker 50% på alt bortsett fra det aller aller nyeste, er det slik på nyttårssalget også?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg venter på en kåpe skal komme på salg...ellers er jeg på jakt etter en svart smal penbukse..og kanskje etpar ikke for høye pumps...Ellers er det ikke mye jeg MÅ ha..men kjøper ofte litt basisplagg av god kvalitet når det er salg.

Skrevet

Kjøpte ei kåpe fra hm på salg. Har sett på den i hele høst og plutselig var det halv pris :danse:

Gjest Apophis
Skrevet

Om eg tilfeldigvis ser noe fint når eg er innom de forskjellige butikkene, ja, då benytter eg meg av salget. Men eg tråler ikkje butikkene i håp om å finne noe å kjøpe. Nettbutikker er ein fin ting :gjeiper:

AnonymBruker
Skrevet

Er ikke romjuls salg og nyttårs salg ganske like, eller får de flere salg varer i januar ? :gjeiper:

Kortet går varmt når det er salg ja :kjefte:

Skrevet

Jeg finner sjelden noe på salg når det kommer til klær. Det eneste som er igjen er XS og XL i størrelser, og jeg skulle helst hatt noe i mellom:p

Skrevet

Jeg benytter meg av halv pris på julesjokolade :nigo:

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Mange varer som er på salg i romjula, blir ytterligere billigere i januarsalget. Vet ikke om dette gjelder alle butikker, men jeg jobber i klesbutikk, og hos oss er det sånn :)

AnonymBruker
Skrevet

Er det noen som vet når salget startet på de ulike stedene? Tenker nå på steen og strøm, paleet, eger osv..? :) Jeg vet at de har en spesiell dato (slik har det ihvertfall vært tidligere) de starter salget på..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...