Lyra Skrevet 30. desember 2011 #1 Skrevet 30. desember 2011 Fins det en nettside man kan bestille kort med helt eget design på? Har laget invitasjoner på dataen, men finner ikke noe bra papir å printe de ut på, så leter nå etter et sted jeg kan få dem skrevet ut. Noen tips?
ivorybride Skrevet 30. desember 2011 #2 Skrevet 30. desember 2011 Vi bestilte invitasjoner på vistaprint. Tror de har en sånn funksjon at man kan legge inn eget design. Våre ble veldig fine, men vi gjorde det "enkelt" og valgte et design de allerede hadde
Gjest Solstråla88 Skrevet 30. desember 2011 #3 Skrevet 30. desember 2011 Vi bestilte med eget design på japan Photo. De ble kjempe bra:) Tror vi betalte 750 for 40 stk eller noe.
Gjest Adriane Skrevet 5. januar 2012 #4 Skrevet 5. januar 2012 Fins det en nettside man kan bestille kort med helt eget design på? Har laget invitasjoner på dataen, men finner ikke noe bra papir å printe de ut på, så leter nå etter et sted jeg kan få dem skrevet ut. Noen tips? Jeg er sikkert seint ute med svar, men Allkopi kan også være behjelpelige med sånt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå