Gå til innhold

Fiolinist i bryllup

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet av en fiolinist i Trondheim som spiller i bryllup? Jeg googler og googler, men finner kun andre typer artister og en fiolinist i Steinkjer.

Noen som har en anelse om hvor mye det koster å ha en fiolinist i 2 timer på mottakelsen?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje du kunne hengt opp en lapp på NTNU? Der har de i alle fall studium i utøvende klassisk musikk, og jeg tipper det er en del flinke studenter der som er ivrige på å tjene penger.

Eller hva med å ta kontakt med kulturskolen? Om de ikke har noen gode nok fiolinister på skolen, så kanskje det finnes en lærer som tar på seg oppdrag på si?

Skrevet

Ja, det var en god ide. Skal høre med NTNU og kanskje også noen videregående skoler som har musikklinjer :) Det må da være noen der som tar på seg slike oppdrag. Nå er det midt i sommerferien da, men vi håper vi finner noen likevel :D

AnonymBruker
Skrevet

Konservatoriet er vel i Olavshallen ennå? Der er jo musikkskolen også, så du kan slå to fluer i en smekk hvis du går dit med et par lapper på oppslagstavlene.

AnonymBruker
Skrevet

Eller du kan ta kontakt med Trondheim Symfoniorkester og høre om det er noen av fiolinistene som tar på seg slike oppdrag. De holder også til i Olavshallen, så da blir det tre fluer! :)

Skrevet

Har tatt kontakt med noen videregående skoler i Trondheim som har musikklinjer. Hvis ingen av de kan så har jeg heldigvis noen flere alternativer, takket være gode tips :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...