Gå til innhold

Toastmaster VS forlover...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det mulig at en forlover også kan være toastmaster??? Eller blir det for dumt?

Utenom forloverne våre er det liksom ingen andre som passer til å være toastmaster, og vi vil ikke leie inn en som ikke vi kjenner, heller?12

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor ikke? Dette bestemmer dere. Hvis det passer med oppgaven og personen ikke blir fullstendig overarbeidet, så for all del. Gjør det som passer best for dere!12

Skrevet

Dersom dere ikke vil ha en fremmed person til stede ved bryllupsmiddagen (det vil i alle fall ikke vi), så foreslår jeg at dere heller tenker nytt i forhold til hvem som egentlig passer som toastmaster.

Vanlig vis leter man etter en morsom person til å være toastmaster, en som kan få samtlige til å knekke sammne i latter. Men dette er slett ikke nødvendig. Vi hadde mange å velge i blandt slekt og venner, som alltid prater høyt og mye i sosiale sammenkomster, og som gjerne får alle til å le. Men min erfaring er at disse "morroklompene" ofte kan bruke for lang tid, fokusere for mye på sine egne morsomheter, og ta oppmerksomheten bort fra fedre og brudgommer som også må prøve å si noe morsom. Vi har derfor valgt en veninne, som har et rolig og behagelig vesen, og som fint vil klare å holde styr på det hele uten å være brautende. Vi forventer på ingen måte at hun skal fortelle vitser, det får andre gjøre dersom de ønsker det.12

Skrevet

Jeg har vært i et bryllup der toastmaster også var forlover, og jeg var skikkelig skuffet!!!

Har kjennskap til denne personen, og han er full av liv og får enhver til å le - vanligvis.

Men i bryllupet var han skikkelig tam, og når noen lo virket det som om folk lo for å være greie....

Så selv om noen er "selvskrevne" som toastmaster, så vær klar over at det er godt mulig at de ikke takler oppgaven når alt kommer til stykket.12

Skrevet

Hei julibrud!

Vi har valgt min blivende makes forlover som toastmaster også. Vi har riktignok fått noen negative kommentarer på dette, men de har vi valgt å ikke høre på. De som har klaget mest har ikke kommet med noe bedre alternativ og det syns vi taler for seg.

Velg det som passer best for dere, det er deres dag !

Lykke til!!

Skrevet

takk for tips og råd til nå.

Grunnen til at jeg synes det er vanskelig å velge noen andre, er ikke at forloveren er så morsom, men at andre er så sjenert og tilbakeholdne og sikkert helst vil slippe. Forloveren ville takle en slik rolle bedre....tror jeg....12

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...