AnonymBruker Skrevet 30. desember 2011 #1 Skrevet 30. desember 2011 Har fått ansvaret for forretten på nyttårsaften, og tenkte å lage Hellstrøms blomkålsuppe. Ingredienser: 1 blomkål 1 løk 1 purre 6dl vann eller grønnsakskraft Olivenolje 1 brokkoli, lag små buketter 2ss gressløk, finhakket 200gr pillede reker 1ts Curry Salt og pepper Jeg har doblet denne, men begynner å lure på om det kanskje ikke er nok likevel? Er jo bare en forrett, man skal ikke bli mett, men vil jo gjerne fylle suppeskåla liksom. Hva tror dere?
camze Skrevet 30. desember 2011 #2 Skrevet 30. desember 2011 Har fått ansvaret for forretten på nyttårsaften, og tenkte å lage Hellstrøms blomkålsuppe. Ingredienser: 1 blomkål 1 løk 1 purre 6dl vann eller grønnsakskraft Olivenolje 1 brokkoli, lag små buketter 2ss gressløk, finhakket 200gr pillede reker 1ts Curry Salt og pepper Jeg har doblet denne, men begynner å lure på om det kanskje ikke er nok likevel? Er jo bare en forrett, man skal ikke bli mett, men vil jo gjerne fylle suppeskåla liksom. Hva tror dere? Hvor mange blir dere da?
Gjest Elfrida Skrevet 30. desember 2011 #4 Skrevet 30. desember 2011 Det er nok til forrett til sju, uten tvil. Men du trenger ikke nødvendigvis å fylle suppeskåla til randen, litt kjedelig å bli mett før hovedretten.
camze Skrevet 30. desember 2011 #5 Skrevet 30. desember 2011 Se på tittelen! 7 stk. Hehe så ikke deet jeg da
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2011 #6 Skrevet 30. desember 2011 Ja, du har nok rett Jeg bare så livredd for for "lite" mat.. Men kalkunen kommer jo like etterpå
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå