Gå til innhold

Hvor kan jeg se ANTM cycle 17?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tenkte jeg skulle se denne serien nå, når jeg allikevel sitte syk alene hjemme, men hvor kan jeg se den på nettet? På youtube ligger det bare sånne små snutter. Jeg har egentlig aldri lastet ned serier før, bare sett på youtube. Kan noen gi meg en link til et sted jeg kan få sett disse episodene uten for mye krøll? Og gratis? Takk for hjelpen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

surfthechannel.com f.eks.. Ellers så liker jeg selv best å laste ned, gjennom torrentleech eller piratebay og lignende

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raindrops

Det ligger hele episoder på youtube, de er bare litt vanskelig å finne. Men jeg tror ikke jeg har lov til å legge ut link til der de ligger :P

Men hvis du googlet dcdice så burde kanalen dukke opp.

Endret av Raindrops
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ligger hele episoder på youtube, de er bare litt vanskelig å finne. Men jeg tror ikke jeg har lov til å legge ut link til der de ligger :P

Men hvis du googlet dcdice så burde kanalen dukke opp.

Takk. Fant kanalen, men hvordan søker jeg på hva som finnes på kanalen? vis jeg søker på dcdice antm cycle 17 får jeg ikke opp noen episoder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raindrops

Se på playlistene til brukeren, det er en kategori for antm. De har bare rare navn slik at youtube ikke skal finne og slette dem.

Se på skjermbildene i de forskellige kategoriene om du finner noe som ser ut som det er antm:) jeg er på mobilen akkurat nå, så jeg får ikke sjekket om de fortsatt ligger der, det er jo mulig de har blitt slettet.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se på playlistene til brukeren, det er en kategori for antm. De har bare rare navn slik at youtube ikke skal finne og slette dem.

Se på skjermbildene i de forskellige kategoriene om du finner noe som ser ut som det er antm:) jeg er på mobilen akkurat nå, så jeg får ikke sjekket om de fortsatt ligger der, det er jo mulig de har blitt slettet.

Fant det! Tusen takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...