Gå til innhold

Noe nytt

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hva burde man gjøre hvis partneren ikke vil være med på å ha sex på nye steder.

Har bare hatt sex i sengen hjemme med henne.

I sommer når vi badet ( langt fra andre folk ) så spurte jeg henne om hun vil gjøre det i vannet.

Men hun ville det ikke. Hun ville ikke ha sex i de to neste ukene etter at jeg hadde spurt om hun ville gjøre det i vannet.

Hva kan være galt?? Håper på noen gode svar. :oops:

Videoannonse
Annonse
Gjest GreenSky
Skrevet

Hva mener du med andre steder da? Tenker du hovedsakelig utenfor hjemmets lune rede, eller bare generelt utenfor senga? :wink:

Hun er vel kanskje litt sjenert da, kan jeg tenke meg. Hva med å starte forsiktig, ved å f.eks foreslå sofaen i stua?

Skrevet

Hva du bør gjøre? Eh, du bør respektere det og ha sex med henne der hun liker det? :klø:

(Men det der med å nekte sex i 2 uker fordi du spurte, det høres ikke så bra ut. Damer som bruker sex som maktmiddel i forhold klarer man seg uten. Med mindre du var vannvittig masete og ble ufordragelig når du fikk nei, da fikk du nok som fortjent ... )

Hva som er galt? Ikke så mye, annet enn at dere vil litt forskjellige ting seksuelt. Det skjer ...

Skrevet

Fatter ikke hva som er galt med senga, jeg....

Ligger godt, har dyner og puter tilgjengelig, kort vei til badet etterpå...

Men jeg skal innrømme at sex på stuegulvet foran peisen også kan gå an..... :sjarmor:

Skrevet

I sommer når vi badet ( langt fra andre folk ) så spurte jeg henne om hun vil gjøre det i vannet.

Jeg kan forsikre deg at samleie i vann ikke er særlig vellykket. De glatte saftene hennes vannes ut, så det er ikke særlig godt.

Skrevet

Kan nok tengkes at hun er skjenert ja . Men spør om hun vil gjøre det andre steder i huset .Det kan hjelpe, vi har gjort det på utroelig mange plasser både ute å inne fønker bra det . :hjerte:

Skrevet

Senga er bra, stua er bra og stranda er bra, men ingenting er som å ha mor hjemme på kjøkkenet.... :sjarmor::hoho:

Gjest Anonymous
Skrevet
Hva burde man gjøre hvis partneren ikke vil være med på å ha sex på nye steder.

Har bare hatt sex i sengen hjemme med henne.

Hvis dere bare har hatt sex i senga kan du nok ikke vente at hun vil ha sex der der kan finnes andre mennesker.

Begynn heller med sex på badet, på kjøkkenet, i stua, foran speilet i gangen osv.

Hun er antakelig sjenert. I hvert fall litt. Det er heller ikke sikkert at hun føler seg trygg nok på seg sjøl til at hun tør å ta så store skritt som du antyder. Hvordan er sjølbildet hennes? Synes hun sjøl at hun er like flott, sexy og vakker som du forhåpentligvis gjør?

Skrevet

Tror det er på tide med en liten samtale. Her mangler jo selvsagt litt komunikasjon mellom deg og jenta di.

Spørr henne når dere er litt i godlaget :blunke: (les:kåte, IKKE fulle)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...