Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har så lyst på lignende krøller, men finner ikke riktig krølltang / rettetang til å få dette til...

Har vært i kontakt med en frisør som anbefaler GHD rettetang, men de koster jo rundt 2000kr.. Noen som har andre gode og rimeligere forslag?? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har sånne krøller i dag : -) Brukte rettetang fra scwarzkopf, og så dro jeg fingrene gjennom krøllene etterpå :)

Skrevet

Har du link til den du har? :)

Hvordan holder krøllene? (Det kommer vel kanskje mer an på hva du bruker før og etter av spray og sånn sikkert..) Er helt grønn på det, så trenger litt hjelp ;)

Skrevet

Jeg har den ikke selv, gjorde det på jobb :D Prøvde å finne bilde, men fant ikke noe :s

Hor godt krøllene holder kommer ann på så mye. Mitt hår var nyvasket, og jeg hadde hatt kur i det, derfor var det unormalt glatt. Krøllene holder seg dermed ikke så lenge. Nå har jeg ligget på sofaen og sovet, så nå er det bare bølger igjen :P

Men sånn til vanlig, når håret er vasket dagen før, og jeg sprayer godt, så holder de fint hele dagen :)

Skrevet

Scwarzkopf Jaguar heter den iallefall : -)

Skrevet

Jeg bruker krølltang fra braun som kostet ca 500kr. Håret må ikke være nyvasket , og jeg bruker varmespray i det. Holder krølltangen ganske lenge i håret, og så holder jeg i krøllen til den får kjølt seg ned og sprayer den.

Når jeg har krøllet hele håret, så deler jeg opp krøllene med fingrene, bøyer hodet forover og sprayer godt på undersiden, da blir det mye volum under håret :)

Sprayer så over håret igjen i oppreist tilstand, og da varer krøllene hele kvelden.

Skrevet

GHD sine stylingjern er dyre, men virkelig verdt det. Du får den mye billigere om du kjøper den fra feelunique.com, og de betaler tilbake det du må betale i avgifter om du sender inn bilde av kvitteringen du får på posten. Det er bare å skru av den engelske kontakten, det er en som passer til norske kontakter inni der igjen :) Genialt!

Skrevet (endret)
Denne her lager krøller mye bedre enn GHD. På meg, hvor vanlige krølltenger kun lager krøller som varer ett par timer, varer disse krøllene til neste dag, selv uten produkter i. I tillegg er den ikke så dyr, du får den til under 200 kroner ( norsk butikk ligger den på rundt 400-500 tror jeg ) Endret av Hikken
Skrevet

Takk for tipsene :) Skal sjekke ut den britiske siden også, men er litt skeptisk til toll.. Får jeg det tilbake altså? Har endt opp med å betale ganske mye mer enn oppgitt pris pga toll tidligere, så har liten lyst å gå på den smellen igjen...

Skrevet (endret)

Takk for tipsene :) Skal sjekke ut den britiske siden også, men er litt skeptisk til toll.. Får jeg det tilbake altså? Har endt opp med å betale ganske mye mer enn oppgitt pris pga toll tidligere, så har liten lyst å gå på den smellen igjen...

Vel, FeelUnique har gratis frakt, og denne krølltangen koster under 200 kroner, så du slipper alt stresset med toll :)

( Betaler du i GBP istedet for Norske kroner så sparer du rundt 20-30 kroner :) )

Endret av Hikken
Skrevet

Du får det tilbake fra feelunique ja når du sender inn dokumentasjon av hva du har betalt ekstra. Men selv med det du betaler ekstra i avgifter, så kommer du under prisen av hva det koster i Norge for en ghd-tang.

Skrevet

Har en krølltang fra vidal sassoon, som gir kjempefine krøller! veldig like med de som er på linken du la ut. husker dessverre ikke serienummeret på den, finner heller ikke bilde av den på nett. men ble kjøpt på expert for to år siden, til omtrent 600kr.

Skrevet

Rettetangen fra cerabullet er veldig god og kan brukes til å lage fine krøller med. Vi bruker den i salongen vår framfor GHD :)

Skrevet

Takk for tips!!

Hvor kan jeg kjøpe cerabullet i såfall? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...