Suzy Skrevet 30. desember 2011 #1 Skrevet 30. desember 2011 Ja som overskriften sier - jeg har lyst på en kjole i velur eller fløyel, men finner ikke noen. Alle slags tips mottas med takk, men jeg ønsker veldig at den skal være rød... Det eneste stedet jeg har sett en var hos Gudrun Sjøden (og den eneste de hadde igjen var XXL, så det ble ikke akutuelt). Om noen har sett en så tar jeg veldig gjerne imot tips!
meesaa Skrevet 31. desember 2011 #2 Skrevet 31. desember 2011 Hei:) Det har de blant annet på gina tricot nå så jeg. Julekolleksjon elns. Men du, skal den være lang eller kort? Og kaaan den være svart? Jeg har flere på lager som jeg ikke bruker, men jeg er riktignok en str S, vet ikke om det er for stort/ smått /uaktuelt uansett?
Maddebs Skrevet 31. desember 2011 #3 Skrevet 31. desember 2011 tro det eller ei så har jeg funnet noen på Vivikes verdt å ta en tur innom
Suzy Skrevet 31. desember 2011 Forfatter #4 Skrevet 31. desember 2011 Svart er ikke aktuelt og jeg er nok mer M/L enn S er jeg redd, men takk for tips! Vivikes skal sjekkes
Lurifaksen Skrevet 1. januar 2012 #5 Skrevet 1. januar 2012 Å Det vil jeg og ha... Hadde alltid slike kjoler som barn, det er julekjoler for meg
Gjest Best Skrevet 5. januar 2012 #7 Skrevet 5. januar 2012 Har en i skapet som har overlevd siden 90-tallet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå