Lillemams Skrevet 30. desember 2011 #1 Skrevet 30. desember 2011 Som tittelen sier, jeg er på jakt etter tykke strømpebukser som er lange nok i beina.. Sliter med at de som passer i livet blir alt for korte i beina slik at de de ser ut som haremsbukser Jeg trenger str 34/36, og er 176, så hvis noen vet om noen som kan passe, så blir jeg evig takknemlig! Litt dyrt i lenden å prøve ut de forskjellige merkene
Vantage Skrevet 31. desember 2011 #2 Skrevet 31. desember 2011 Kjøp strømper fra Falke eller Wolford, de er lange i bena. Enjoy, Vantage
Gjest Jytte Skrevet 31. desember 2011 #3 Skrevet 31. desember 2011 Jeg kjøper tykke strømpebukser på Lindex. De er lange og gode i bena, du får dem tykke og gode i alle slags utførelser .. og prisen er forholdsvis rimelig. Ifjor kjøpte jeg 2 dyre strømpebukser i ull fra Wolford, men de holdt ikke lenge før de begynte å ryke i bena. Må legge til at jeg går mye og bruker tykke strømpebukser omtrent hver dag hele vinteren - da jeg elsker å bruke skjørt og kjoler - men Lindex sine slår de fleste både når det gjelder passform, holdbarhet og pris. 1
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2011 #4 Skrevet 31. desember 2011 Kan du ikke gå opp en størrelse? Jeg er 1,81 og bruker S/M i klær, finnes mange strømpebukser i str. L som ikke er for store for meg. Jeg skjønner faktisk ikke hvordan de som faktisk er L får på seg noen av de strømpebuksene, for de er stramme! 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå