Gå til innhold

Uenighet om fetish

Fremhevede innlegg

Gjest Nuppdupp
Skrevet

Ville selv ha bedd ham om å ta på seg dette kvinneundertøyet han er så glad i for så og kaste ham med hoder først ut av huset. Så får han stå der og føle seg sexy...

Er ingen rasjonell grunn for at dette skal føre til opphisselse eller seksuell nytelse, tenner du på å gå i kvinneundertøy så er det noe som er litt galt med hodet ditt.

hive han rett ut døra etter 9 år? :gjeiper: på grunn av en sånn filleting?

ts, er det virkelig så ille hvis han skjuler det? duu trenger jo ikke å se på :gjeiper:

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

TS her

Min mann liker å gå med dameundertøy, noe jeg syns er råekkelt (på grensen til "kaste opp" nesten).

Jeg har "ferska" han 3 ganger nå og alle gangene lover han at han skal slutte med det. Senest i går fant jeg truse og strømpebukse i buksa hans. Det ble endel snørr og tårer og jeg sa rett ut at jeg orker faktisk ikke mer.

Det er enting at han gjør det, det som nesten er verre er at han har løyet for meg 2 ganger. Sagt at han skal slutte, men ikke gjort det.

Jeg spurte han om hva han ville og han sier at han vil være sammen med meg for han elsker meg. Jeg elsker han også og jeg vil være sammen med han, men jeg orker rett og slett ikke det her flere ganger.

Vi har nå "en siste sjans", for skjer det engang til så går jeg.

Grunnen til at han har fått såpass masse "sjanser" er fordi vi er gift på 9 året nå og vi har 2 flotte barn sammen. Det er rett og slett ikke bare å gå.

Dette er vel ikke det verste som finnes, men for meg så er det ille nok. Jeg føler meg mislykka som dame, kanskje jeg ikke er nok for han, kanskje jeg ikke tenner han nok, kanskje han vil "ta det helt ut" og leke "dame". Har hundre tanker svirrende rundt i hodet mitt, en vond klump i magen.

Jeg vil ikke miste han, men jeg klarer heller ikke å leve med at min mannemann bruker dametruser og strømpebukser.

Jeg fatter ikke at TS i det hele tatt kan be mannen om å slutte med noe som handler om hans kropp og hans fetisj og som hverken involverer henne eller andre kvinner. Vi eier jo ikke hverandre selv om vi befinner oss i et forhold, å be mannen slutte å kle seg i kvinneundertøy når dette er noe han tenner på er jo parallelt med om man skulle kreve at partneren sluttet å onanere eller at hun aldri måtte bruke massasjestav eller dildo på seg selv. Det ville jo vært helt uhørt å kreve noe sånt. Selv om mannen skulle ha en fiks idé om at hans pikk burde være nok for henne.

Mitt råd er å innrømme at du ikke synes dette med kvinneundertøy på en mann er spesielt tennende og derfor spørre om han kan kle seg i vanlige boxershorts når du skal se ham i undertøyet. Hvis han holder disse lystene for seg selv - noe han jo antagelig allerede må gjøre siden du har fått ham til å love å slutte - forstår jeg ikke at det skal være et problem, det er jo sjelden fullt samsvar mellom to menneskers seksuelle preferanser, det vil ofte være noe den andre tenner på som jeg ikke har noe forhold til, og da må det jo være bare flott i den grad dette er noe som ikke engang krever min eller andres deltagelse. Jeg skal da ikke lage noe stort problem av hva den andre opphisses av når vedkommende er alene og onanerer!?

• Liker 6
Skrevet

Jeg fatter ikke at TS i det hele tatt kan be mannen om å slutte med noe som handler om hans kropp og hans fetisj og som hverken involverer henne eller andre kvinner. Vi eier jo ikke hverandre selv om vi befinner oss i et forhold, å be mannen slutte å kle seg i kvinneundertøy når dette er noe han tenner på er jo parallelt med om man skulle kreve at partneren sluttet å onanere eller at hun aldri måtte bruke massasjestav eller dildo på seg selv. Det ville jo vært helt uhørt å kreve noe sånt. Selv om mannen skulle ha en fiks idé om at hans pikk burde være nok for henne.

Mitt råd er å innrømme at du ikke synes dette med kvinneundertøy på en mann er spesielt tennende og derfor spørre om han kan kle seg i vanlige boxershorts når du skal se ham i undertøyet. Hvis han holder disse lystene for seg selv - noe han jo antagelig allerede må gjøre siden du har fått ham til å love å slutte - forstår jeg ikke at det skal være et problem, det er jo sjelden fullt samsvar mellom to menneskers seksuelle preferanser, det vil ofte være noe den andre tenner på som jeg ikke har noe forhold til, og da må det jo være bare flott i den grad dette er noe som ikke engang krever min eller andres deltagelse. Jeg skal da ikke lage noe stort problem av hva den andre opphisses av når vedkommende er alene og onanerer!?

:takke::blomst:

Skrevet (endret)

Ville selv ha bedd ham om å ta på seg dette kvinneundertøyet han er så glad i for så og kaste ham med hoder først ut av huset. Så får han stå der og føle seg sexy...

Er ingen rasjonell grunn for at dette skal føre til opphisselse eller seksuell nytelse, tenner du på å gå i kvinneundertøy så er det noe som er litt galt med hodet ditt.

Og da er vel homofili og andre lyster sykdom i ditt hode.

Hva som er rasjonell seksualitet hos et annet menneske, har du ingenting med. Dine holdninger er sexistiske og sjåvinistiske, antakeligvis basert på puritansk moralisme. Snakk om intoleranse!

Jeg synes for øvrig synd på denne mannen som lever sammen med en såpass intolerant kvinne. Her er det på ingen måte aktuelt å akseptere et menneske slik det er.

Endret av Jalp
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...