AnonymBruker Skrevet 30. desember 2011 #1 Skrevet 30. desember 2011 Hva gjør man når den ene parten har en fetish som den andre parten ikke liker i det hele tatt? Som gjør at den andre parten føler seg veldig "mislykket" og begynner å tvile?
Gjest padawan Skrevet 30. desember 2011 #2 Skrevet 30. desember 2011 min umiddelbare tanke er at en bør vurdere hele forholdet men på en annen side spørs det også hvor sær denne fetishen er også.
kisskissbangbang Skrevet 30. desember 2011 #3 Skrevet 30. desember 2011 (endret) Det er vanskelig å svare på uten å vite mer om hva dette dreier seg om. I utgangspunktet synes jeg en bør være villig til å strekke seg litt for å oppfylle sin partners ønsker og fetisjer, så fremt det ikke innebærer å tråkke langt over sine egne grenser. Et lite hint om hva dette handler om? Endret 30. desember 2011 av kisskissbangbang 2
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2011 #4 Skrevet 30. desember 2011 TS her Min mann liker å gå med dameundertøy, noe jeg syns er råekkelt (på grensen til "kaste opp" nesten). Jeg har "ferska" han 3 ganger nå og alle gangene lover han at han skal slutte med det. Senest i går fant jeg truse og strømpebukse i buksa hans. Det ble endel snørr og tårer og jeg sa rett ut at jeg orker faktisk ikke mer. Det er enting at han gjør det, det som nesten er verre er at han har løyet for meg 2 ganger. Sagt at han skal slutte, men ikke gjort det. Jeg spurte han om hva han ville og han sier at han vil være sammen med meg for han elsker meg. Jeg elsker han også og jeg vil være sammen med han, men jeg orker rett og slett ikke det her flere ganger. Vi har nå "en siste sjans", for skjer det engang til så går jeg. Grunnen til at han har fått såpass masse "sjanser" er fordi vi er gift på 9 året nå og vi har 2 flotte barn sammen. Det er rett og slett ikke bare å gå. Dette er vel ikke det verste som finnes, men for meg så er det ille nok. Jeg føler meg mislykka som dame, kanskje jeg ikke er nok for han, kanskje jeg ikke tenner han nok, kanskje han vil "ta det helt ut" og leke "dame". Har hundre tanker svirrende rundt i hodet mitt, en vond klump i magen. Jeg vil ikke miste han, men jeg klarer heller ikke å leve med at min mannemann bruker dametruser og strømpebukser.
Gjest padawan Skrevet 30. desember 2011 #5 Skrevet 30. desember 2011 nå er det kanskje lett for meg å si dette siden jeg ikke er i forholdet selv men hva med å la han gå med dameundertøy hvis han har denne fetishen? det finnes mye værre fetisher enn dette (i mine øyne) og det begrenser seg hvor mange som faktisk vet om eller legger merke til fetishen hans. synes du virkelig er mindre MannTM overnfor deg når han går med dette?
Gjest KateW Skrevet 30. desember 2011 #6 Skrevet 30. desember 2011 Jeg ville snakket med ham om hva det er som gjør at han tenner på dette. Noen menn tenner på det ene og alene fordi det føles sensuelt å gå med lukseriøst undertøy nærmest kroppen. Så langt jeg vet etter å ha snakket med menn som tenner på dette, så handler det ikke om å ønske å være kvinne, eller at de har skjulte kvinnelige sider, de bare tenner på å gå med dameklær, og eller undertøy. Så enkelt og så vanskelig. Å tvinge ham til å slutte, vil høyst sannsynlig trigge hans ønske om å kle seg slik, og det hemmelige aspektet ved dette, som ofte også er noe man tenner på, altså det forbudte. Som da vil gjøre dette til en ond sirkel, han juger og fortsetter, og du føler deg ufullkommen som partner. Altså jo mer du nekter, jo større vil hans ønske være om å kle seg slik. Dersom du klarer å se en mulighet for å enten ignorere denne fetishen hans, og la ham gjøre det samtidig som han vet du vet, og ikke bryr deg, så vil muligens spenningen ved det hele avta for hans vedkommende. ELLER du må avgjøre om dette er noe du kan ta med deg inn på soverommet, om det faktisk er dette han ønsker, noe som slett ikke er sikkert. Det kan som jeg beskrev godt være at dette kun er et ønske om av og til å gå med kvinneklær, fordi det er forbudt, hemmelig og føles lukseriøst på en mannete mannekropp. 6
Gjest Bandit Skrevet 30. desember 2011 #8 Skrevet 30. desember 2011 Jeg ville snakket med ham om hva det er som gjør at han tenner på dette. Noen menn tenner på det ene og alene fordi det føles sensuelt å gå med lukseriøst undertøy nærmest kroppen. Så langt jeg vet etter å ha snakket med menn som tenner på dette, så handler det ikke om å ønske å være kvinne, eller at de har skjulte kvinnelige sider, de bare tenner på å gå med dameklær, og eller undertøy. Så enkelt og så vanskelig. Å tvinge ham til å slutte, vil høyst sannsynlig trigge hans ønske om å kle seg slik, og det hemmelige aspektet ved dette, som ofte også er noe man tenner på, altså det forbudte. Som da vil gjøre dette til en ond sirkel, han juger og fortsetter, og du føler deg ufullkommen som partner. Altså jo mer du nekter, jo større vil hans ønske være om å kle seg slik. Dersom du klarer å se en mulighet for å enten ignorere denne fetishen hans, og la ham gjøre det samtidig som han vet du vet, og ikke bryr deg, så vil muligens spenningen ved det hele avta for hans vedkommende. ELLER du må avgjøre om dette er noe du kan ta med deg inn på soverommet, om det faktisk er dette han ønsker, noe som slett ikke er sikkert. Det kan som jeg beskrev godt være at dette kun er et ønske om av og til å gå med kvinneklær, fordi det er forbudt, hemmelig og føles lukseriøst på en mannete mannekropp. Et veldig godt svar.
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2011 #9 Skrevet 30. desember 2011 Det må være veldig vanskelig for deg. På den positive siden, hvis du greier å se det, er vel dette omtrent den eneste fetisjen som ikke krever noe av deg. Altså, du behøver ikke å delta eller være involvert på noe vis. Veldig, veldig mange andre kinks og fetisjer innebærer at partneren må være med. Så når det først skulle være noe, er det kanskje ikke det verste? Jeg tror kanskje ikke det er mulig for ham å la være, selv om han elsker deg. Det har ikke noe med det å gjøre. Går det kanskje an å gjøre en avtale om at han sørger for at du aldri, aldri behøver å se det i stedet? Veldig lykke til til deg! 2
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2011 #10 Skrevet 30. desember 2011 Tusen takk for svar, det er iallefall godt å kunne skrive av seg. Ikke akkurat noe jeg går å roper ut til familie, venner og slikt. Det er i allefall enting jeg har bestemt meg for, det er at jeg ikke skal gå å "gnage" om det (kan være veldig fæl til å gnage om ting), og krysse fingrene for at det går over. Han sa i går at han skjønte ikke hvorfor han gjorde det lenger for det var ikke spennende lenger. Om han sa det for å "tekkes meg" eller om han sa det fordi han mener det vet jeg jo ikke, men jeg velger å tro det siste. Jeg spurte han rett ut om det var verdt det (å såre meg, i verste fall skilles) og det var det ikke sa han. (og ja, jeg er sikkert snerpete som ikke liker det her, men det får jeg bare være..)
Gjest KateW Skrevet 30. desember 2011 #11 Skrevet 30. desember 2011 Absolutt IKKE snerpete, det er selvsag et sjokk å oppdage noe slikt. Men ved å ufarliggjøre det, ikke minst ovenfor ham, tror jeg kanskje at han ikke syns det er så spennende lenger. 3
Gjest MorAase Skrevet 30. desember 2011 #12 Skrevet 30. desember 2011 Hva gjør man når den ene parten har en fetish som den andre parten ikke liker i det hele tatt? Som gjør at den andre parten føler seg veldig "mislykket" og begynner å tvile? Snakker sammen. 1
Gjest Martin Skrevet 30. desember 2011 #13 Skrevet 30. desember 2011 Som mann må jeg si: Det er virkelig ikke lett å skjønne hvorfor du tar slik på vei pga dameundertøy-fetish. Det er jo veldig riktig det ei skriver her, dette krever jo null og niks av deg. Å vise storsinn er en viktig del av et forhold. At dette får deg til å vurdere hele ekteskapet er ikke lett å forstå. Men klart: Dette er dine følelser som vel ikke lar seg diskutere. Mitt råd er likevel at du tar deg en runde med deg selv og spør: Hvilken skade gjør det at han bruke dameundertøy? Sånn helt alvorlig? 4
Gjest Regza Skrevet 30. desember 2011 #14 Skrevet 30. desember 2011 Hadde også mistet total tenning på mannen om han brukte dameundertøy...noe så lite mandig skal man lete lenger etter, om man ikke inkluderer de som kler seg helt i dameklær =p Og bare tanken på at om jeg plutselig skulle overraske han med en blowjob, og så trekt ned buksa og funnet en dame silketruse ellerno...*grøss* Blitt siste gang jeg hadde gjort noe uanmeldt for å si det slik. 2
Gjest Katten. Skrevet 30. desember 2011 #15 Skrevet 30. desember 2011 Jeg lurer på hvordan reaksjonen din hadde vært om han funnet ut at han liker prostatamassasje. 1
Gjest MorAase Skrevet 30. desember 2011 #16 Skrevet 30. desember 2011 Jeg lurer på hvordan reaksjonen din hadde vært om han funnet ut at han liker prostatamassasje.
Erotisk Flukt Skrevet 30. desember 2011 #17 Skrevet 30. desember 2011 Jeg lurer på hvordan reaksjonen din hadde vært om han funnet ut at han liker prostatamassasje. Hun hadde vel dratt til siden blondetrusa hans, tatt tak i korsettet og kjørt en finger rett opp i rumpa hans! 1
Gjest Regza Skrevet 30. desember 2011 #18 Skrevet 30. desember 2011 Jeg lurer på hvordan reaksjonen din hadde vært om han funnet ut at han liker prostatamassasje. Men det er jo moro...blondetruser er ikke moro, på menn hvertfall.
Shinana Skrevet 15. januar 2012 #19 Skrevet 15. januar 2012 (endret) Tusen takk for svar, det er iallefall godt å kunne skrive av seg. Ikke akkurat noe jeg går å roper ut til familie, venner og slikt. Det er i allefall enting jeg har bestemt meg for, det er at jeg ikke skal gå å "gnage" om det (kan være veldig fæl til å gnage om ting), og krysse fingrene for at det går over. Han sa i går at han skjønte ikke hvorfor han gjorde det lenger for det var ikke spennende lenger. Om han sa det for å "tekkes meg" eller om han sa det fordi han mener det vet jeg jo ikke, men jeg velger å tro det siste. Jeg spurte han rett ut om det var verdt det (å såre meg, i verste fall skilles) og det var det ikke sa han. (og ja, jeg er sikkert snerpete som ikke liker det her, men det får jeg bare være..) Det som er "farlig" når du reagerer som du gjør; med forferdelse og motvilje, er at han enda mere aktivt vil forsøke å skjule denne siden av sin personlighet. Det kan synes som en veldig sær ting, og du kan gå ut ifra at han har slitt med disse tankene selv også. Han har ganske sikkert gjort en masse forsøk på å kvitte seg med denne lysten. Kjøpt dameundertøy for så å kaste det på grunn av at han rett og slett ikke klarer å akseptere denne siden av seg. Jeg vet en del om dette fordi jeg er fetisjist selv, og har vært igjennom alle disse fasene. Har diskutert dette veldig mye med likesinnede for de fleste av oss kommer jo i en slik situasjon før eller senere. Det som er tydelig er at menn lettere aksepterer en kvinnes fetisj enn omvendt. Vi kvinner har nok lett for å overtolke ting, og ser på en fetsij som noe som utrangerer oss. Det er ikke slik. Se på det som et krydder! For din kjære er det et seksuelt krydder; noe som tilfører ham tenning. Ved å akseptere dette vil du etterhvert erfare at fetisjen hans vil få mindre betydning for han. Den friheten han vil føle ved toleranse fra din side, ved at han kan prate med deg om det vil ta brodden av en del av spenningen. Gi ham sjansen til å oppleve spenningen nå og da. Dette blir dere enkelt enige om dersom viljen først er til stede. Jeg er fullstendig klar over at dette stiller krav til deg som kan være vanskelige å innfri, men du sier jo klart at du elsker han, og da bør der finnes bra muligheter. Jeg tror jeg skal kunne gi deg en garanti for at dersom du åpner opp for å la han prate til deg om det så vil du få bedre forståelse for det hele, og du vil ta en STOR byrde fra tankene hans. Du vil også, om mulig, få en enda større plass i hjertet hans ved å vise ham åpenhet og toleranse. Det å finne en løsning på dette krever en god del av dere begge, men dere har basisen; kjærlighet til hverandre. Bruk den, og gi den næring! Endret 15. januar 2012 av Shinana 1
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2012 #20 Skrevet 15. januar 2012 Ville selv ha bedd ham om å ta på seg dette kvinneundertøyet han er så glad i for så og kaste ham med hoder først ut av huset. Så får han stå der og føle seg sexy... Er ingen rasjonell grunn for at dette skal føre til opphisselse eller seksuell nytelse, tenner du på å gå i kvinneundertøy så er det noe som er litt galt med hodet ditt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå