Zoë Castillo Skrevet 30. desember 2011 #1 Skrevet 30. desember 2011 Altså, jeg er på ingen måte ut etter å se ut som en ferdigpakke fra glamourmodell.com, men noen av triksene/produktene kunne jeg tenkt meg å snappe opp. Hvordan får de - hvite tenner (uten å gi hele lønna si til tannlegen) - klare øyne uten synlige blodårer på hvitøyet - brun hud (som ikke er oransje) - glansfullt hår Hilsen grå mus
Karimote Skrevet 30. desember 2011 #2 Skrevet 30. desember 2011 Tannbleking fra ebay eller så er de bare så heldige :gjeiper: Clear eyes til øyet :gjeiper: Brun uten å se gul/orange ut er vel solarium :gjeiper: Glansfullt hår...Hmm....er det så vanskelig? Men er dette forbilde ditt?? Ville du blitt lykkelig da?
Zoë Castillo Skrevet 30. desember 2011 Forfatter #3 Skrevet 30. desember 2011 Tannbleking fra ebay eller så er de bare så heldige :gjeiper: Clear eyes til øyet :gjeiper: Brun uten å se gul/orange ut er vel solarium :gjeiper: Glansfullt hår...Hmm....er det så vanskelig? Men er dette forbilde ditt?? Ville du blitt lykkelig da? Takk for svar. Nei, dette er ikke forbildet mitt. Jeg er veldig lykkelig med omstendighetene i livet mitt, men føler meg altså litt grå og gusten. Ser innimellom disse "skinnende" jentene på gata, og lurer på hva som er hemmeligheten. Jeg vil ikke se ut som et kitsch-juletre, men litt klarere øyne og litt hvitere tenner hadde nok ikke skadet i speilbildet om mårran. :gjeiper: Og ang glansfullt hår: Jeg klarer det iallefall ikke. Det blir stort sett fett av sjampo som gir glans. Er det egne produkter som gir glans, slik at en kan bruke sin vanlige sjampo utenom?
lille-lure Skrevet 30. desember 2011 #4 Skrevet 30. desember 2011 Du vet, når du bleiker håret ditt så ofte for at etterveksten ikke skal synes så rekker glansen fra fargen og vare til neste omgang med bleking
Karimote Skrevet 30. desember 2011 #5 Skrevet 30. desember 2011 Takk for svar. Nei, dette er ikke forbildet mitt. Jeg er veldig lykkelig med omstendighetene i livet mitt, men føler meg altså litt grå og gusten. Ser innimellom disse "skinnende" jentene på gata, og lurer på hva som er hemmeligheten. Jeg vil ikke se ut som et kitsch-juletre, men litt klarere øyne og litt hvitere tenner hadde nok ikke skadet i speilbildet om mårran. :gjeiper: Og ang glansfullt hår: Jeg klarer det iallefall ikke. Det blir stort sett fett av sjampo som gir glans. Er det egne produkter som gir glans, slik at en kan bruke sin vanlige sjampo utenom? Tipper du er flott som du er!! Jeg tror ikke de jenten er lykkeliger!!! Men hvitere tenner ønsker vel alle tror jeg :gjeiper: Utenom det kan man jo gjøre småting for å føle seg bedre som å bruke litt makeup, kle seg fint osv. Når det gjelder håret ditt så bruker du muligens feil shampoo eller vakser håret alt for ofte? Bruker du balsam? Ikke ta de i hodebunnen, bare de tuppene. Du kan jo bruke en olje som gir glans i lengdene, men er håret ditt fett i utgangspunktet vil ikke dette gjøre det bedre
acna Skrevet 30. desember 2011 #6 Skrevet 30. desember 2011 Hvis du vurderer å bleke tennene så gjør det med tannlegen. Dvs få laget deg slike former (som er det som koster mest), og så kjøper du blekegel hos tannlegen og gjør det selv. De formene har du lenge, hvis du tar godt vare på de:)
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2011 #7 Skrevet 30. desember 2011 Tannbleking fra ebay eller så er de bare så heldige :gjeiper: Clear eyes til øyet :gjeiper: Brun uten å se gul/orange ut er vel solarium :gjeiper: Glansfullt hår...Hmm....er det så vanskelig? Men er dette forbilde ditt?? Ville du blitt lykkelig da? Må bare utheve dette med ClearEyes, og legge til en link til hvorfor det IKKE er bra for øynene! http://www.hildechristina.com/clear-eyes-og-hvorfor-det-ikke-er-bra
Jade Skrevet 31. desember 2011 #9 Skrevet 31. desember 2011 Tror de bruker veldig lang tid på badet om morgenen :/ Kanskje de ikke drikker cola eller kaffe og ikke røyker (tennene) Kanskje de får mye søvn? Jeg får lite søvn, og ser ikke normal ut før det har gått noen timer etter jeg våkner :O Glansfullt hår... Ikke skyt meg, men silikon får håret til å bli blankt.
Teppet Skrevet 31. desember 2011 #10 Skrevet 31. desember 2011 Angående håret ditt, her er det noen produkter fra Redken som jeg er veldig fornøyd med: http://www.redken.no/_no/_no/products/range.aspx?CatCode=AXE_HAIR%5EF1_Haircare%5EF2_All_Soft&TopCat=F2_All_Soft
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå