Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har prøvd i 10 mnd uten å få det til. I begynnelsen hadde jeg veldig lyst på barn og gledet meg til å få dem, men nå føler jeg at jeg har mistet lysten. Det påvirker sexlysten også fordi jeg er redd for å bli gravid (sprøtt?). Jeg ba han begynne å bruke kondom igjen, men det vil han ikke for han er sikker at jeg vil ha barn og bare er i en kort periode av forvirring. Hva kan vi gjøre ... :sukk:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må bare se å bestemme deg for hva du vil! Du kan ikke holde på å virre rundt sånn, det er ikke bare du som skal ha barn, det er han også! Du får sette deg ned og veie for og i mot og bestemme deg for det ene eller det andre og gå for det du bestemmer deg for. Du er vel ikke noe barn heller?

Skrevet

Du har nok kommet i en fase hvor all fokus har vært på prøvingen. Skal endel til å ikke bli lei tenker jeg.

Prøv å slappe av, ta en måneds tid av prøvingen - og snakk litt sammen om veien videre.

OM dere er unge kan dere jo fint vente noen år til du er klar igjen.

• Liker 1
Skrevet

Du har nok kommet i en fase hvor all fokus har vært på prøvingen. Skal endel til å ikke bli lei tenker jeg.

Prøv å slappe av, ta en måneds tid av prøvingen - og snakk litt sammen om veien videre.

OM dere er unge kan dere jo fint vente noen år til du er klar igjen.

Ja, det var mye fokus på prøvingen fra min side helt fra begynnelsen. Han var ikke like entusiastisk i starten, men ble mer ivrig ettervert da han så hvor glad jeg ble av tanken om barn. Vi er 30 begge to så det er ikke sååå mye tid igjen å vente. Vi har snakket mye om det som skjer nå og han vil ikke presse meg. Jeg vet bare absolutt ikke hva er det som skjedde og hvorfor mistet jeg lysten på barn så plutselig.

Skrevet

Du må bare se å bestemme deg for hva du vil! Du kan ikke holde på å virre rundt sånn, det er ikke bare du som skal ha barn, det er han også! Du får sette deg ned og veie for og i mot og bestemme deg for det ene eller det andre og gå for det du bestemmer deg for. Du er vel ikke noe barn heller?

Det er ikke det at jeg ikke vet hva jeg vil. Det er ikke noe man bare bestemmer så lett. I nesten 1 år har jeg levd med stor ønske om egne barn og forestilt meg selv med stor mage og alt mulig. For å våkne en dag uten å føle det og tvert imot - miste absolutt lysten på barn som jeg hadde før uten å vite hvorfor og hva som skjedde eller hva skal vi gjøre. Om du ikke forstår situasjonen, kan du spare meg lite gjennomtenkte svar. Takk.

Skrevet

TS. Jeg gikk i et år og ønsket meg barn. Så begynte vi å prøve, og jeg ville veldig gjerne ha barn frem til 5 mnd hadde gått, da ble jeg stresset og urolig fordi det ikke hadde klaffet..Så begynte jeg å ikke ville ha barn, og fokuserte på å kose meg med samboer i stedet. Og så klaffet det..og nå gleder jeg meg igjen, men har fortsatt ikke det sterke ønsket som jeg hadde før..Rart. Men ikke unaturlig. Du skal se at det klaffer snart..for oss gikk det over et år med prøving før det klaffet. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...