Gå til innhold

Jente+Jente

Hva slags forhold har du til jentesex?  

1. 1. Hva slags forhold har du til jentesex?

• Tenner meg overhodet ikke
      17
    • Kan fantasere, men ikke praktisere
      13
    • Har prøvd det, ja
      9
    • Liker jentesex, men regner meg som hetero
      7
    • Har ofte jentesex
      1

Fremhevede innlegg

Gjest er-ingen-i-dag
Skrevet

En liten undersøkelse om hvor mye KG-jentene tenner på andre jenter.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenner ikke på jentesex.

har vært med på trekant, meg ei jente til og en mann, men tente absolutt ikke på den delen med jente + jente.

Ingen interesse i å prøve ren jentesex eller trekant med 2 jenter + 1 gutt igjen.

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg og en venninne "kilte hverandre", som vi kalte det, i blant når vi lå over hos hverandre i 12-13 års alderen.

Men når vi ble litt eldre, så sluttet vi med det av seg selv. Gutter ble mer interessante.

Gjest Heiritus
Skrevet

Jeg er ei 15 år gammal jente fra moelv.

Jeg og ei veninde i paralell klassen pleier å ha det morro sammen i sengen.

Bruker ofte 69 stillingen.

Synes det å ha sex med en jente er bedre en å ha sex med en gutt.

Jenter vet hvor det er godt å bli tatt på og hvordan man utfører oral ordentlig.

( Var på lan som er slik data samling, der var det to gutter som fikk lov til å fingre meg, det var ikke like godt som om veninden min gjorde det)

Gjest Raringen
Skrevet

:kul:

Siden jeg har tut, og ikke trakt så skal jeg vel være litt forsiktig med å slenge med leppa... Men for gi en liten kommentar på dette så har jeg ved flere anledninger opplevd at jenters syn på jente+jente har forandret seg drastisk med litt smilevann i magen. Å det uten noen form for manlig påvirkning. Så jeg tillater meg å tro at det er en smule dobbletmoral ute å går her...

Men jeg vil jo også passe på å si at jeg ikke har noe i mot dette da, og nei, jeg er ikke noe mannssjovenist!

Skrevet

Ganske overraskende resultater på avstemningen synes jeg! Av 40 stemmer er det altså 16 som sier "tenner meg ikke overhodet", mens hele 15 har prøvd jente+jente og ytterligere 9 fantaserer om det! For å si det sånn 60% kan tenke seg jente+jente, og bare 40% er helt negative? :klø:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...