Gå til innhold

Off topic

Gjest Vampen

Anbefalte innlegg

Guuuudh! Hater fylleangst! Men i hvilken verden var jeg når jeg tenkte at det var morsomt å spille truth or dare? Har heldigvis ikke noe tegnet på kroppen (det skjedde nemlig sist), men mener å huske dumskap av høyeste grad. Burde nok være glad jeg ikke kledde meg naken eller noe.. Men presterte utrolige ferdigheter i å fjerne bh med klærne på.. :klaske::grine:

Å fjerne bh med klærne på burde egentlig være en egen gren i OL! Du har et forsprang Bond, så du er klar til å ta gull når dagen endelig kommer! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

*Tar på meg myk, fluffy tigertøffel og sparker*

Jeg er så hensynsfull. :nigo:

Awwww, jeg er glad i både fluff og tigre, men jeg har også akutt lakenskrekk, så det er mulig det må hardere skyts til!:nigo: Menneh, hvordan visste du at en av mine ambisjoner er å finne meg en hensynsfull kvinne med fine tøfler?:ninja:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sukk:

Jeg som akkurat hadde hentet verneskoene... :sjenert:

Jeg er her ennå, så kom med dem. Så lenge det er et spark, og ikke en, så er det greit. :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Skitten pique

Hehe, så lenge den innebærer at jeg selv må trekke i snora? Ikke så fryktelig langt.. :sukk:

Hvis skoen er lang og buet riktig nok og treffer litt mer enn den skal - og du trekker snora får du et skikkelig spark i ballene fiolinen, som gjør at du kanskje må legge deg neppå litt? :klo:

Endret av Skitten pique
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Awwww, jeg er glad i både fluff og tigre, men jeg har også akutt lakenskrekk, så det er mulig det må hardere skyts til!:nigo: Menneh, hvordan visste du at en av mine ambisjoner er å finne meg en hensynsfull kvinne med fine tøfler?:ninja:

Jeg er sjokkerende god på tankelesning innimellom. Særlig når det gjelder andre tiger- og ruslebiffelskere. :rodmer:

Men jeg er ikke alltid hensynsfull, jeg kan godt ta frem pisken hvis det hjelper. :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis skoen er lang og buet riktig nok og treffer litt mer enn den skal - og du trekker snora får du et skikkelig spark i ballene fiolinen, som gjør at du kanskje må legge deg neppå litt? :klo:

Nå blir jeg forvirra her.. er dette en sparke-i-senga-maskin? Eller et intrikat sexleketøy? :klo:

Kondisen er ikke hva den en gang var :opplyser:

Jeg kjenner til det.. jeg blir i grunn litt andpusten bare av å stå her og vente på sparket. Er det greit at jeg legger meg ned og venter? Så kan du heller rulle meg inn?:jepp:

Jeg er sjokkerende god på tankelesning innimellom. Særlig når det gjelder andre tiger- og ruslebiffelskere. :rodmer:

Men jeg er ikke alltid hensynsfull, jeg kan godt ta frem pisken hvis det hjelper. :lur:

:sjarmor:

Snakk om pisk er ikke nødvendigvis den beste motivasjonen for å få meg til å sove, men det er egentlig greit! :rodmer:

Jeg har forøvrig noen ekstremt sexy tøfler, regnbuefisker med enorm, rød kyssemunn. Jeg foreslår tøffelparty, hvor vi diskuterer tigre, ruslebiffer og ambisjoner av høy grad. Vi kan også se ambisjonsfilmen noen ganger, så vi er sikker på å kjenne det igjen når vi ser det. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Skitten pique

Dersom du liker å bli sparket i fiolinen er det et sex-leketøy :jepp:

Jeg lurer forresten på en ting, når vi menn drar håndkleet i mellom rumpa sånn frem og tilbake, hvordan er det for damer? :klo:

Kom deg i seng snart du :fnise::pisk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hogwash

...

Jeg kjenner til det.. jeg blir i grunn litt andpusten bare av å stå her og vente på sparket. Er det greit at jeg legger meg ned og venter? Så kan du heller rulle meg inn?:jepp:

...

Den er god, vil anbefale å hvile øynene litt samtidig og ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:sjarmor:

Snakk om pisk er ikke nødvendigvis den beste motivasjonen for å få meg til å sove, men det er egentlig greit! :rodmer:

Jeg har forøvrig noen ekstremt sexy tøfler, regnbuefisker med enorm, rød kyssemunn. Jeg foreslår tøffelparty, hvor vi diskuterer tigre, ruslebiffer og ambisjoner av høy grad. Vi kan også se ambisjonsfilmen noen ganger, så vi er sikker på å kjenne det igjen når vi ser det. :nigo:

Det er etter all sannsynlighet den beste ideen jeg noensinne har hørt! :jepp: Og videoen av en fleksende Jared Padalecki må da også kunne lære oss litt om ambisjoner? Legg til litt vin og pisking og vi har oppskriften på en perfekt kveld. :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom du liker å bli sparket i fiolinen er det et sex-leketøy :jepp:

Jeg lurer forresten på en ting, når vi menn drar håndkleet i mellom rumpa sånn frem og tilbake, hvordan er det for damer? :klo:

Kom deg i seng snart du :fnise::pisk:

Jeg visste ikke engang at jeg hadde en fiolin, så jeg tror jeg må teste det før jeg kan uttale meg. :nigo:

Som talskvinne for alle verdens kvinner, så vil jeg våg å påstå at det ikke er noe for oss!:opplyser: Da blir vi nemlig litt bekymret for om han kanskje tenner mer på håndklær, enn på oss, og da føler vi oss litt usikre og utilstrekkeligw.. :sukk: Også må jeg starte en tråd på KG for å spørre om det er normalt, også sier alle at jeg må dumpe ham.. :trist:

Pisk? Forsiktig nå.. :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er etter all sannsynlighet den beste ideen jeg noensinne har hørt! :jepp: Og videoen av en fleksende Jared Padalecki må da også kunne lære oss litt om ambisjoner? Legg til litt vin og pisking og vi har oppskriften på en perfekt kveld. :rodmer:

Ah, crap.. måtte du minne meg på den filmsnutten? :sukk: Nå får jeg ihvertfall ikke sove! Deesuten må jeg innse at TS i den tråden kanskje hadde rett, fleksende hunk a la Jared Padesexi er selvfølgelig det jeg mener når jeg sier jeg vil ha en ambisiøs mann. Nå føler jeg meg shallow.. :sjenert:

Men ja, jeg tror helt klart han kan lære oss et og annet. Etter et hurtigkurs i ambisjoner, så foreslår jeg at vi gyver løs på et intensivkurs i biologi. :lur: Jeg føler meg veldig amorøs ambisiøs bare ved tanken. :jepp:

Jeg finner frem vinen, ta med deg pisken og kom!:sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...