Sweet77 Skrevet 5. februar 2012 #1901 Del Skrevet 5. februar 2012 Jeg har et annet spørsmål, og det plager meg virkelig. Det jeg lurer på er: Hvorfor endel damer, når de passerer 50, tror at de MÅ klippe håret halvkort og farge det lillarødt, evt med striper, kjøpe store briller med brunsvarte, tykke innfatninger med "diamanter" på, dynke ansiktet med altfor generøse mengder med rouge kle på seg store ponchoaktige gensere i glorete farger med kjempestore knapper av svart, glinsende plastikk eller tre. De opptrer alltid i par, gjerne arm i arm og med stemmer som overdøver alt innen 30 meters radius. Jeg mener å ha lest et sted at det er en lov mot dette?? Det må da være det? Pliiis, anyone! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katten. Skrevet 5. februar 2012 #1902 Del Skrevet 5. februar 2012 Jeg har begynt å se One Tree Hill. Maskuliniteten min forsvinner... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bond Skrevet 5. februar 2012 #1903 Del Skrevet 5. februar 2012 Sukk.. Så Biutiful nå, hvilken film! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bond Skrevet 6. februar 2012 #1904 Del Skrevet 6. februar 2012 Jeg har et annet spørsmål, og det plager meg virkelig. Det jeg lurer på er: Hvorfor endel damer, når de passerer 50, tror at de MÅ klippe håret halvkort og farge det lillarødt, evt med striper, kjøpe store briller med brunsvarte, tykke innfatninger med "diamanter" på, dynke ansiktet med altfor generøse mengder med rouge kle på seg store ponchoaktige gensere i glorete farger med kjempestore knapper av svart, glinsende plastikk eller tre. De opptrer alltid i par, gjerne arm i arm og med stemmer som overdøver alt innen 30 meters radius. Jeg mener å ha lest et sted at det er en lov mot dette?? Det må da være det? Pliiis, anyone! En av livets store mysterier! Det er noe med at folk ikke prøver å se ut sitt beste, men men men. Samtidig må jeg si at det er like ille hvis ikkeverre å beholde hårlengden når håret begynner å bli mer slitt, og kle seg som 22-åring når man er 50.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 6. februar 2012 #1905 Del Skrevet 6. februar 2012 Og med det tar jeg meg en pause fra KG! Jeg har surret altfor mye i det siste, nå er det full skjerpings og fokus på studier. Distraksjoner, inkludert KG, må ignoreres. Så, med denne annonseringen, så er det meningen at dere skal sparke meg ut igjen, om dere ser meg lurke rundt her. Deal? Så, nå skal jeg faktisk -logge ut- noe jeg ikke har gjort på en liten evighet. Så, ha det fint fjasere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bond Skrevet 6. februar 2012 #1906 Del Skrevet 6. februar 2012 Lykke til med å få orden på ting og tang. Jeg skal lukke døren fort når jeg ser deg luske der ute. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 6. februar 2012 #1907 Del Skrevet 6. februar 2012 Supert Bond! Jeg liker det når du er streng! (Jada, jada, jeg er på vei ut!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katten. Skrevet 6. februar 2012 #1908 Del Skrevet 6. februar 2012 Sææææærlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 6. februar 2012 #1909 Del Skrevet 6. februar 2012 Mhmmm, takk for motivasjonen kattepus. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katten. Skrevet 6. februar 2012 #1910 Del Skrevet 6. februar 2012 Jeg er rett og slett et motiverende vesen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bond Skrevet 15. februar 2012 #1911 Del Skrevet 15. februar 2012 Har akkurat lært at det å drikke vin på arbeidstiden er betraktelig bedre enn det å ikke drikke vin på arbeidstiden Så nå er det bare å se om det jævla paperet blir noe enklere å skrive ferdig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 17. februar 2012 #1912 Del Skrevet 17. februar 2012 Hjelper alkohol på influensa? Jeg vurderer å prøve.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 17. februar 2012 #1913 Del Skrevet 17. februar 2012 Hjelper alkohol på influensa? Jeg vurderer å prøve.. Do it! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 17. februar 2012 #1914 Del Skrevet 17. februar 2012 Do it! Yes boss! Men du tar skylda for eventuelle feberishe fylleinnlegg utover natta.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sebastianen Skrevet 17. februar 2012 #1915 Del Skrevet 17. februar 2012 Hjelper alkohol på influensa? Jeg vurderer å prøve.. Av alle ting som ikke hjelper så er cognac best ..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 17. februar 2012 #1916 Del Skrevet 17. februar 2012 Brunt brennevin gjør meg mannevond og klein, så jeg tror jeg holder meg til øl i kveld.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katten. Skrevet 18. februar 2012 #1917 Del Skrevet 18. februar 2012 Fernet og absinthe er ganske heftig. Det dreper alt av baselusker i kroppen. Inklusive hjerneceller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 18. februar 2012 #1918 Del Skrevet 18. februar 2012 Brunt brennevin gjør meg mannevond og klein, så jeg tror jeg holder meg til øl i kveld.. Brunt brennevin gjør meg bare vond. Så øl her med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bond Skrevet 18. februar 2012 #1919 Del Skrevet 18. februar 2012 Guuuudh! Hater fylleangst! Men i hvilken verden var jeg når jeg tenkte at det var morsomt å spille truth or dare? Har heldigvis ikke noe tegnet på kroppen (det skjedde nemlig sist), men mener å huske dumskap av høyeste grad. Burde nok være glad jeg ikke kledde meg naken eller noe.. Men presterte utrolige ferdigheter i å fjerne bh med klærne på.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bond Skrevet 18. februar 2012 #1920 Del Skrevet 18. februar 2012 (endret) Og, vampen alkohol hjelper, men jeg tenker heller noen vodkashots... Det som derimot ikke hjelper er å ikke spise frokost eller lunsj og å begynne med vin før middagen er ferdig... Auuu. Endret 18. februar 2012 av Bond Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå