Gå til innhold

Off topic

Gjest Vampen

Anbefalte innlegg

Ah! Så det er derfor Bond sier "Travelt :/" og Katten, sannsynligvis enda travlere siden han tyr til copy/paste, kvitterer med den nesten identiske, "Travelt :/" ?

Jeg sa jeg hadde store planer for kroningen! :sjarmor:

Jepp, ingen kongelige nykter her. Bare undervisning, skriving, reising, evalueringer og så videre. Gjerne samtidig.

Gjett hva denne smileyen heter.... :bond:

Det er faktisk den søteste smileyen. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jepp, ingen kongelige nykter her. Bare undervisning, skriving, reising, evalueringer og så videre. Gjerne samtidig.

Gjett hva denne smileyen heter.... :bond:

frantic.gif!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er verre å sulte og kjede seg!

Damnit.

Om man er sulten kan man i det minste konsentrere seg om at man er sulten! Jeg må lese om urkirken. :snurt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ok, kirken er litt kjedelig. Ihvertfall om man må lese om den kl2 på natta, istedet for å drive forfallende fjasing.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, hva vil du debattere? Foruten yndlingstemaet: kirken?

(Må forøvrig legge til at jeg må opp imorgen og spikre på lister i gangen, kan ikke være her til 5 lissom) :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror vi drøyer kirken litt! Hva med påstandene om at alle menn i dag stadig blir mer homoerotiske? Har du fantasert om mannerumper i det siste Luten?:nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantaserer ikke nevneverdig om mannerumper nei. Jeg er nok veldig straight og kjedelig. Hvordan vet man at menn blir stadig mer homoerotiske? Men at menn blir mer homeopatiske er en nok en sannhet! :Hehe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...