Gå til innhold

Off topic

Gjest Vampen

Anbefalte innlegg

Jeg har brukt tiden vi har tilbragt borte fra hverandre til å overanalysere hvorfor du ikke har tatt kontakt. Og har selvsagt opprettet 4 tråder som AB der jeg ba om hjelp til å tolke oppførselen din, så dette lover bra! :jepp:

:haar:

Shit, nå ble jeg svett.. down, woman, down! Du kveler meg!:ninja:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:haar:

Shit, nå ble jeg svett.. down, woman, down! Du kveler meg!:ninja:

Jeg er forferdelig usikker på hva som er neste steg etter å ha ignorert deg en stund. :sjenert:

Kan noen forklare spillet for meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere får forresten 'the silent treatment' fra meg. Alle sammen.

Soft kitty, warm kitty, little ball of fur. Happy kitty, sleepy kitty, purr, purr, purr.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er forferdelig usikker på hva som er neste steg etter å ha ignorert deg en stund. :sjenert:

Kan noen forklare spillet for meg?

Står du på tå? Snakker med rolig, forførende stemme? Eller kanskje du bare skal begynne å gi deg langsomt over?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Står du på tå? Snakker med rolig, forførende stemme? Eller kanskje du bare skal begynne å gi deg langsomt over?

Står på tå, snakker med rolig, forførende stemme, undertrykker alle egne meninger, er blid og positiv til alt, grer fletta, blafrer med øyenvippene og smiler kledelig beskjedent hver gang du sier noe. :jepp:

Likte du at jeg ba om hjelp forresten? Jeg tenkte det ville få deg til å føle deg veldig alfa. Små uvitende jenter som ber om råd fra store, sterke vamper er ekstra forførende har jeg hørt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I`ll do you one better..

1087130.jpeg

De er ganske søte, når de ikke er opptatt med å plage vettet av meg!:jepp:

:rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bare observerer og lærer jeg. Virker som om det er avanserte spill her i gang! Ser at jeg har mye å lære het.

Vampen får forresten poeng for kitty-låten! :rodmer:

Men så har jeg skapforelskelse i Sheldon. Helt sikker på at innerst inne er han superduperdirty.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Står på tå, snakker med rolig, forførende stemme, undertrykker alle egne meninger, er blid og positiv til alt, grer fletta, blafrer med øyenvippene og smiler kledelig beskjedent hver gang du sier noe. :jepp:

Likte du at jeg ba om hjelp forresten? Jeg tenkte det ville få deg til å føle deg veldig alfa. Små uvitende jenter som ber om råd fra store, sterke vamper er ekstra forførende har jeg hørt. :)

Pass på at du får inn en trillende liten latter, hver gang jeg sier noe morsomt. Det er viktig! Og jeg likte selvfølgelig at du ber om hjelp! Egoet mitt er tross alt såpass skjørt at jeg må ha en slik bekreftelse jevnlig. Om jeg så mye som mistenker at hodet ditt kan klare å finne ut av noe selv, så mister jeg all tenning umiddelbart! Kjenn din plass kvinne! :yvonne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I`ll do you one better..

1087130.jpeg

De er ganske søte, når de ikke er opptatt med å plage vettet av meg!:jepp:

Dine? Jeg vil så gjerne ha katt jeg og! Men ikke lov med husdyr her:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den svarte og hvite der er forøvrig min helt personlige 2 kgs livvakt. Hun har skremt vettet av mer enn en pågående mann! Xen min var livredd. :nigo:

Jeg fant forresten et bilde av henne i prosessen, første dagen jeg hadde hun. Hun var livredd hele dagen, ville ikke kose eller noe. Så la jeg meg, og etter 10 minutter, fant jeg dette ved siden av meg:

500531.jpeg

Etter det har hun sittet fast på meg. :rodmer:

Sånn, end fluffy kattebilder. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dine? Jeg vil så gjerne ha katt jeg og! Men ikke lov med husdyr her:(

2 av mine ja. :jepp: I et av deres mer behagelige øyeblikk. De er virkelig ikke så søte hele tiden. Spesielt ikke på sommeren, hvor de kommer inn med flaggermus, orm og padder. :haar:

Men jeg er enig, katter har sin egen sjarm!;)

Og ja, Sheldon! :rodmer: Jeg har Soft Kitty t-skjorte!:nigo:

Endret av Vampen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nawwww, for en søt liten pus. :hjerte:

Jeg trodde ikke det var mulig å være mer uimotståelig enn du allerede var, men dyreelsker også? :rodmer:

Og det var to av dine - hvor mange har du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nawwww, for en søt liten pus. :hjerte:

Jeg trodde ikke det var mulig å være mer uimotståelig enn du allerede var, men dyreelsker også? :rodmer:

Og det var to av dine - hvor mange har du?

Litt dyreelsker ja.. :jepp: Dyr er generelt å foretrekke fremfor mennesker! Såh, hey babeh!:sjarmor:

Det er sånn jeg pådro meg den der. Jeg skulle egentlig bare ha en, men så ramlet jeg over denne, som ble brukt som fotball av folka som hadde henne, så da ble det 2. Og nå er det intet mindre enn 4. Det holder i grunn, selv om jeg gjerne skulle ha fyllt huset med hver eneste katt som trenger et sted.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har foreløpig bare pådratt meg to hunder og en katt. Katten er en gigant på over 10 kg, så han kan kanskje telle som to. :gjeiper:

Samboeren er sikker på at han kommer til å bli flyttet ut av huset etterhvert som jeg fyller det med tidligere mishandlede dyr. Han har muligens et poeng, det er helt forferdelig å ikke kunne hjelpe alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har foreløpig bare pådratt meg to hunder og en katt. Katten er en gigant på over 10 kg, så han kan kanskje telle som to. :gjeiper:

Samboeren er sikker på at han kommer til å bli flyttet ut av huset etterhvert som jeg fyller det med tidligere mishandlede dyr. Han har muligens et poeng, det er helt forferdelig å ikke kunne hjelpe alle.

:hakeslepp:

Jeg synes vår på 7 kg er diger!::fnise: Venninna mi har vel en på den størrelsen, men det er en Main Coon, så den er vel ikke utvokst enda engang.

Hehe, her er det slik at mannen i huset faktisk er hakket softere enn meg, noe som medfører at jeg må sørge for at vi ikke drukner i dyr. Noe jeg er ekstremt dårlig på. :enig: I sommer fant han noen nyfødte kattunger på et litt utsatt sted, og endte med å kjøre frem og tilbake 5 ganger om dagen, for å passe på, gi moren mat, legge ut tepper ect., til vi fant et sted de kunne være. Så, jeg tror jeg står i reell fare for å bli flyttet ut her! Han er i tillegg magnet på dyr med problemer. Vi har fått både katter og bikkjer i hopetall på døra her, fordi han fungerer som en magnet av noe slag. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er nok en magnet selv.

Min katt er en Ragdoll og er stor i utgangspunktet. I tillegg har den forrige eieren overforet han med alt mulig. Han var virkelig overvektig og dessuten livredd menn da jeg overtok han i høst, men det går fremover.

Hundene er 5 og 6 kg, så det er ikke tvil om hvem som er sjef. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...